کشاورزی در شهرستان دیلم احیا می‌شود/ انتقال آب از سد چم‌شیر
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در مراسم معارفه فرماندار دیلم اظهار داشت: دولت قبل می‌خواست با برجام وضعیت اقتصادی را بهتر کند ولی شاهد بدتر شدن وضعیت هستیم.

موارد استفاده ژئوممبران

وی اضافه کرد: منابع بخش خصوصی مهمترین منبع برای توسعه است که اگر این منابع در مسیر توسعه اقتصادی استفاده شود شاهد بهبود وضعیت اشتغال، درآمدزایی و تولید هستیم. باید شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران را فراهم سازیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دیلم باید در کنار تجارت و بازرگانی از کشاورزی، صنعت و تولید هم برخوردار باشد، تصریح کرد: نیروی انسانی توانمندی در شهرستان دیلم وجود دارد که باید در اداره استان از آنها استفاده کنیم.

وی استفاده مناسب از ظرفیت‌های شهرستان دیلم را نیازمند تلاش مسئولان شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: ته‌لنجی از سال‌ها قبل یکی از منابع درآمد این مردم بوده است و در این راستا بسته‌ای برای ساماندهی ته‌لنجی تدوین شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای ورود آب سد چم‌شیر به شهرستان دیلم صورت گرفته است افزود: در فرآیندهایی در سال ۸۳ تا ۹۷ سهمیه شهرستان دیلم از این سد کم شده است و بعدها عملیات این خط انتقال متوقف شده است. این حق قابل ایفا است و در حال پیگیری برای بازگرداندن این طرح برای استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تأمین آب در این شهرستان انجام شود، اضافه کرد: دیلم قابلیت خوبی برای حوزه کشاورزی داشته و بار دیگر از این ظرفیت استفاده شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر سرمایه‌ستیز هستند، اضافه کرد: باید زمینه برای حضور گسترده سرمایه‌گذاران در نقاط مختلف استان بوشهر فراهم شود. آبزی‌پروری و گردشگری از فرصت‌های خوب اشتغال در استان است.

وی ادامه داد: به منظور توسعه بندر دیلم مصوبه‌ای را در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گرفتیم و امیدواریم در سال آینده بتوانیم عملیات توسعه بندر دیلم را آغاز کنیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از احمد دشتی، ناصر کشاورزی به عنوان فرماندار دیلم معارفه شد.

کد خبر 5363023

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: