وزیر جهاد کشاورزی به بیجار سفر می کند
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان روز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بیجار از سفر وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده دولت خبر به این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به کردستان دارای برکات و دستاوردهای مهم و ارزشمندی است که موجب توسعه و پیشرفت استان خواهد شد.

وی افزود: طبق تأکیدات ریاست جمهوری پرداختن به پروژه‌های نیمه تمام مهمترین دستاورد این سفر است.

ورق پلاستیکی

زندیان به پروژه‌های نیمه تمام بیجار اشاره کرد و گفت: بخشی از پروژه‌های نیمه تمام ما راه‌های بین شهری ازجمله محور چهار راه بیجار- زنجان، محور بیجار- همدان و بیجار به سمت قروه است.

وی به اهمیت چهار خطه کردن محور بیجار- دیواندره اشاره کرد و گفت: محور بیجار- دیواندره با توجه به ترافیک زیاد این مسیر و تردد خودروهای سنگین و حضور مسافران در منطقه بانه حوادثی به دنبال داشته و اتمام چهار خطه کردن این مسیر ضروری است.

زندیان خاطرنشان کرد: در روز جمعه وزیر جهاد کشاورزی اولین بازدید را از جاده بیجار -دیواندره خواهد داشت و میزان پیشرفت به سمع و نظر رئیس جمهور خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به دلیل رتبه اول بیجار در تولید گندم و دارا بودن بیشترین اراضی زراعی در استان و طبق صلاح دید مسئولان بر این شد تا وزیر جهاد کشاورزی در بیجار حضور پیدا کند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: پروژه بعدی که اهمیت زیادی برای بیجار دارد کمربندی «کوه زاغه» است که ترافیک مسیر همدان به سمت زنجان را پوشش می‌دهد و موجب کاهش ترافیک خیابان توحید می‌شود.

وی در ادامه به طرح‌های پیشران در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این سفر به طور کل چهار طرح پیشران در کردستان معرفی می‌شود که دو طرح پتروشیمی و گلخانه «قباسرخ» متعلق به بیجار است.

زندیان به اعتبارات در نظر گرفته شده برای برخی از پروژه‌های بیجار اشاره کرد و ابراز داشت: در حوزه میراث فرهنگی و تکمیل طرح پلاتو، تأمین ادوات در بخش کشاورزی، بهداشت و درمان، تجهیز بیمارستانی و تکمیل کادر درمانی، حوزه آبرسانی، تقویت اینترنت چندین روستا اعتبارات قابل قبولی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: تخصیص وام‌های کشاورزان، پیگیری افزایش حق آبه سد تالوار و موضوعات تنش آبی، مشکلات بخش کشاورزی، آغاز اجرای آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و پروژه راه آهن از دیگر اقدامات صورت گرفته بود که نماینده شهرستان بیجار به آن اشاره کرد.

زندیان در پایان به پیگیری‌های جدی برخی از پروژه‌ها و فعالیت‌های ناتمام بیجار اشاره کرد و بیان داشت: پیگیری بازگشت ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن به استان، تکمیل پروژه پیاده راه اردلان، ایجاد اشتغال در محل معادن و پروژه‌های در شرف آغاز شهرستان بیجار و تأمین آب کارخانه فولاد از محل سد تالوار و نیز احداث نیروگاه برق از جمله اقدامات در حال برسی و اجراست.

کد خبر 5533053

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: