نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه حجت‌الاسلام و المسلمین حمید زحمتکش ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهر در مسجد جامع با بیان اینکه استکبار با اصل جمهوری اسلامی در ایران دشمن است، اظهار کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دست استکبار و آمریکا از منابع بیشمار کشور قطع و آمریکا دیگر منافع خود را در جمهوری اسلامی تأمین شده نمیدید، به این منظور در طی ۴۲ سال گذشته از همه ظرفیت برای نابودی این نظام استفاده کرده است.

ورق استخر

وی حکومت جمهوری اسلامی را مردم سالاری‌ترین حکومت دینی در جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی در تاریخ است که قانون اساسی و نوع حکومت خود را به رفراندوم گذاشته و مردم در روز ۱۲ فرودین با ۹۸ درصد رای موافق قانون اساسی و نوع حکومت خود را تعیین کردند.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان دولتی به پشتیبانی و حمایت از تولید در سال ۱۴۰۰، بیان کرد: مقام معظم رهبری ۱۰ سال شعار سال را به تولید و اقتصاد اختصاص می‌دهند، زیرا اگر کار و تلاش در جامعه از بین رفته و تولید کم رونق شود، کشور باید فقط به سمت استکبار دست دراز کند، لذا تمامی دولتمردان باید به ایجاد رونق تولید و اقتصاد در جامعه کمک کنند.

استخر ژئوممبران

زحمتکش، با انتقاد از نوسانات افسارگسیخته قیمت مرغ و گوشت در کشور تصریح کرد: رئیس جمهور در سخنرانی چند وقت گذشته خود از عدم افزایش قیمت مرغ در کشور خبر داده بود ولی در روز گذشته دوباره شاهد افزایش قیمت مرغ بوده‌ایم که جای تعجب و تأسف دارد زیرا مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند.

وی به لزوم توجه و رسیدگی به وضعیت کشاورزان در سال زراعی جدید تأکید کرد و افزود: کشاورزان و شالیکاران جزو زحمتکش‌ترین اقشار جامعه بوده و باید به آنان توجه شود، زیرا افزایش قیمت نهاده‌های دامی و کودهای شیمیایی شالیکاران را دچار نگرانی کرده و مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی باید این وضعیت را ساماندهی کنند.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه مهم‌ترین وظیفه منتظرن مهدی آل قائم(عج) را انجام زندگی مهدوی دانست و گفت: وظیفه مؤمنان در عصر غیبت فقط نماز خواندن و دعا کردن نبوده و باید به شناخت وظایف خود و همچنین انجام زندگی مهدوی مهم‌ترین وظایف منتظران آل قائم (عج) است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لایه استخر

زحمتکش با اشاره به ویژگی‌های یاران و همراهان امام زمان(عج) افزود: خدا پرستی، تواضع، عزت و استقامت در برابر کفار، جهادگری و عدم ترس از ملامت مردم از جمله بارزترین ویژگی‌های یار و همراهان امام زمان(عج) در عصر غیبت است.

 

منبع فارس نیوز





:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: