٢۶ درصد نیروی کار استان زنجان در بخش کشاورزی فعال است
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل قاسملو صبح سه شنبه در دیدار با مدیران شرکت برق زنجان، بر ایجاد انگیزه جهت تولید برق توسط صنایع تاکید کرد و گفت: حدود ٢۶ درصد نیروی کار در استان زنجان در بخش کشاورزی می‌باشند.

وی با بیان اینکه تأمین برق بخش کشاورزی و مواد غذایی باید مورد تاکید قرار گیرد، اظهار کرد: مدیریت مصرف باید در دستور کار همه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: باید مصرف آب و برق در استان با مدیریت درستی در استان زنجان اجرا شود.

در ادامه مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان ابراز داشت: دو پدیده‌ی کاهش ظرفیت نیروگاه‌های برق آبی و استفاده بیشتر از منابع آب زیرزمینی به دنبال آن، شاهد مصرف برق بیشتر هستیم.

علی خلجی با اشاره به تغییر ساعات اداری در سطح کشور به صورت یکپارچه و تأثیر مثبت آن در روند مدیریت مصرف برق، گفت: با همکاری متولیان هر بخش، تفاهم نامه‌های مدیریت مصرف در بخش‌های صنعتی و کشاورزی به منظور گذر موفق از پیک بار سالجاری انجام شده و با تعرفه بندی بخش خانگی و استفاده از سیستم تشویقی برای مشترکین کم مصرف در تلاش هستیم تا با تبعات کمتری نسبت به سال گذشته از پیک مصرف برق عبور کنیم.

وی ابراز داشت: امیدواریم در سالجاری با همکاری تمامی ذی نفعان با موفقیت از فصل گرم سال عبور کنیم.

ساخت استخر کشاورزی

مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان، به نیروگاه آریان اشاره کرد و گفت: نیروگاه آریان در سالجاری و سریع‌تر از زمان مقرر با حضور وزیر نیرو وارد مدار شد و میزان تولید نیروگاه گازی را در سطح استان به میزان قابل توجهی افزایش داد.

خلجی یاد آورشد: نیروگاه ذکر شده تأثیر بسزایی در سطح کشور گذاشته و گشایش‌های حاصله نیز به دلیل افزایش میزان تولید در نیروگاه‌های گازی است.

کد خبر 5519793

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: