افتتاح آزمایشگاه خاک، آب و گیاه در جهت کشاورزی دانش بنیان
نوشته شده توسط : شیما شریفی

رضا افلاطونی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد دانش بنیان و فعالیت‌های بخش کشاورزی در این زمینه اظهار کرد: در استان قزوین تنها ۲ شرکت دانش بنیان در زمینه کشاورزی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: امسال در استان قرارگاه کشاورزی دانش بنیان راه اندازی شده است و یکی از اولین اقدامات ما افتتاح آزمایشگاه خاک، آب و گیاه بود که انجام شده است و در هر زیربخشی در موضوع کشاورزی مد نظر داریم که شرکت دانش بنیان راه اندازی کنیم و قطعاً این کار با همراهی و برنامه ریزی با بخش خصوصی عملی می‌شود.

وی بیان کرد: فعال کردن این زیربخش ها می‌توانند تسهیلگر فعالیت‌های بخش کشاورزی باشند و خروجی‌های ما را در برداشت و به دست آوردن محصولات تغییر دهند.

این مسئول به راه اندازی شهرک گلخانه‌ای نو دهک استان قزوین نیز اشاره کرد و گفت: شهرک گلخانه‌ای نودهک در اراضی ملی نودهک طراحی شده و در سه فاز در حال اجرا است.

قیمت عایق استخر

افلاطونی توضیح داد: فاز اول این شهرک تقریباً به طور کامل اجرایی شده و فاز دوم آنکه به مساحت ۵۰۰ هکتار است و هم اکنون مقدمات کار از جمله تأمین آب و تأمین زمین در آن به پایان رسیده و مابقی اقدامات در آن با سرعت و جدیت در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خاتمه گفت: برنامه ریزی ما این است که این مجموعه در فاز دوم از امسال و ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

کد خبر 5519934

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: