آبیاری نوین و پایدار جایگزین روش‌های سنتی در میامی شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی غلامی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر، ضمن اشاره به هفته جهاد کشاورزی با بیان اینکه تغییرات اقلیم و آب و هوایی در بسیاری از مناطق کشور از جمله میامی اثرات خود را بر جای گذاشته است، ابراز داشت: امروز با خشکسالی و کمبود منابع آب دست و پنجه نرم می‌کنیم که اگر فکری برای رعایت الگوی مصرف نشود قطعاً این میزان ذخیره آبی نیز از دست خواهد رفت.

قیمت ورق پلاستیکی

وی ضمن بیان اینکه می‌بایست در بخش کشاورزی نیز الگوی مصرف تعریف و برای آن فرهنگ سازی شود، افزود: در شرایط بحرانی اصلاح درست مصرف منابع آبی و استفاده از کشت مناسب اقلیم هر منطقه بیش از گذشته حائز اهمیت است و باید برای آن تدبیری اندیشه شود.

امام جمعه موقت میامی با بیان اینکه امروز می‌طلبد تا آبیاری نوین و پایدار جایگزین روش‌های سنتی در میامی شود، ابراز داشت: بحران آبی منطقه به سمت تشدید شدن شرایط پیش می‌رود لذا در چنین شرایطی رعایت الگوی مصرف می‌تواند راهکاری برای جلوگیری از بحران شود.

غلامی ضمن بیان اینکه این شهرستان بیش از ۴۰ درصد محصولات کشاورزی استان سمنان را تأمین می‌کند، تصریح کرد: این مهم نیازمند آنکه خدمات مناسب نیز برای ارائه تولید افزون و بهتر و با کیفیت تر در خدمت این شهرستان‌ها قرار گیرد و این شهرها از امکانات رفاهی و خدماتی نیز برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی از بدو تشکیل اقدامات در خور تحسینی را در طی تاریخ انقلاب از خود به نمایش گذاشته است، افزود: وجود شهدای جهاد کشاورزی به خوبی گواه این موضوع است که امروز باید در چنین شرایطی پاسدار راه و ارزش‌های این شهدا باشیم.

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: