توسعه بزرگراه‌های اردبیل نوید پیشرفت و آبادانی این استان است
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رحمانی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی در شمال استان اردبیل اظهار کرد:

عایق استخر

در بازدیدی که از باند دوم سه راهی صحرا - رضی، محور گرمی به بیله‌سوار، پارس‌آباد به مشگین‌شهر و تونل دوم اردبیل - آستارا داشتیم، از نزدیک با روند اجرای این پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در این بخش آشنا شدیم.

وی تصریح کرد: استان اردبیل با داشتن ظرفیت‌های مناسب در تولید محصولات کشاورزی و همچنین گردشگری نیاز به زیرساخت‌های راه دارد تا با ایمنی بالا جابجایی کالا و مسافر انجام شود.

رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در سال‌های اخیر و با اخذ مجوز قانونی از سوی برنامه و بودجه و ردیف اعتبارات ملی، توسعه بزرگراه‌ها در شمال و جنوب استان با سرعت در حال انجام است و تلاش می‌کنیم این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر با تلاش پیمانکاران کشاورزی به سرانجام برسد.

رحمانی افزود: سازمان برنامه و بودجه به رغم محدودیت منابع سعی می‌کند تا پروژه‌های توسعه‌ای به ویژه در حوزه بزرگراهی و راهسازی را با قدرت ادامه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در استان نیز پروژه‌های راهسازی مورد حمایت جدی است تا این استان با برخورداری از راه‌های ایمن بتواند در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به استان اردبیل، رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور با همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل و مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه‌های حوزه راهسازی و توسعه بزرگراهی بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

کد خبر 5512281

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: