۱۹ ایستگاه نیمه تمام پمپاژ آب در استان ایلام وجود دارد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، فریبرز عباسی عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه پمپاژ دشت‌های سیروان افزود: در حال حاضر بخش زیادی از این پروژه انجام شده ولی تا اتمام فاز اول فاصله زیادی وجود دارد که انتظار می‌رود از محل منابع استانی تأمین اعتبار شود.

ژئوممبران

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این وزارت خانه برای این جور پروژه‌ها ردیف ملی و منابع عمومی وجود ندارد، اظهار داشت: تلاش می‌شود طی جلساتی با برنامه و بودجه، این پروژه در ردیف اعتبارات ملی قرار گیرد.

معاونوزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای قرار دادن اینگونه پروژه‌ها در ردیف اعتبارات ملی نیازمند همکاری استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس هستیم تا بتوانیم این پروژه‌ها به سر انجام برسانیم.

عباسیبا اشاره به اینکه در سطح استان ۱۹ ایستگاه پمپاژ نیمه تمام وجود دارد، گفت: این تعداد ایستگاه بین ۲۰، ۳۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که متاسفانه با اعتبارات منطقه‌ای سال‌ها بطول می‌انجامد.

وی با بیان اینکه اگر چنانچه رایزنی‌ها جواب نداد، می‌بایست به هر طریق ممکن از طریق استان به اتمام برسند، گفت: در سایر مراحل امکان کمک وجود دارد که به یقین وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه تلاش می‌کند که در کمترین زمان ممکن آب به مزارع برساند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دو موافقت نامه در این وزارت خانه می‌باشد که می‌توان از طریق آنها ضمن تأمین اعتبار مابقی مشکلات پیش رو را برطرف کرد.

همچنین فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان جوابگوی تکمیل فاز اول پمپاژ دشت‌های سیروان نیست، گفت: انتظار می‌رود که سازمان جهاد کشاورزی استان برای این موضوع مهم و حیاتی چاره اندیشی کند.

علیرضا رئیسی در بازدید سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از پمپاژ دشت‌های سیروان افزود: با اعتبارات این شهرستان اتمام فاز اول این پروژه سال‌ها زمانبر است و نمی‌تواند گره‌ای از مشکلات مردم را برطرف کند.

کد خبر 5505880

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: