رصد اراضی استان قزوین باید از حالت سنتی خارج شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا افلاطونی روز پنجشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین در حوزه بخش کشاورزی اظهار کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور برکات زیادی برای استان در بخش کشاورزی در بر داشته و با یک برنامه عملیاتی می‌توان به شکل واقعی حوزه کشاورزی استان را متحول ساخت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: اجرای این مصوبات بزرگترین خدمت به دشت قزوین است و می‌تواند میزان بهره‌وری و سود اقتصادی را در بخش کشاورزی افزایش دهد.

این مسئول عنوان کرد: پیگیری برای احداث شهرک گیاهان دارویی که بتواند زمینه طبیعت گردی را در منطقه الموت فراهم کند باید در دستور کار قرار گیرد؛ چراکه بخش الموت از سابق جز قطب‌های گردشگری قزوین محسوب می‌شد و اکنون با تحقق این مهم همگرایی کشاورزی گردشگری پدیدار می‌شود.

قیمت ژئوممبران

وی بیان کرد: خدمات مکانیزه پایش اراضی کشاورزی در سال جاری کلید خورده و باید با همکاری اداره کل منابع طبیعی و مدیریت امور اراضی مورد استفاده قرار گیرد تا رصد اراضی استان از حالت سنتی خارج شود.

افلاطونی گفت: پروژه‌های بسیار خوبی برای کشاورزی قزوین تدوین شده که باید با زمان بندی و نقشه دقیق عملیاتی طرح ریزی شوند.

وی در خاتمه یادآور شد: موضوعات بیابان زدایی، پیگیری کاداستر اراضی کشاورزی، رفع تداخل اراضی، استفاده از پهپادها برای سم پاشی آفات در مناطق طارم سفلی، کمک‌های فنی و اعتباری باغات، بازسازی و نوسازی قنوات، پیگیری برای برداشتن رفع موانع شهرک گلخانه‌ای نودهک در حوزه آب، برق و گاز و برنامه ریزی برای افزایش استخرهای ذخیره آب کشاورزی از دیگر مواردی بود که در این نشست بر آن تاکید شد.

کد خبر 5493931

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: