قم با فعالیت ۷۰۰۰ واحد دامپروری از قطب‌های پرورش دام کشور است
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حاجی رضا ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از دامداران استان قم اظهار داشت: قم هم اکنون ۷۰۰۰و احد دامپروری دارد و با این ظرفیت و توانمندی از جمله قطب‌های پرورش دام در کشور به شمار می‌آید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های ما در جهاد کشاورزی استان قم مرتفع نمودن مشکلات دامداران است ابراز داشت: در این زمینه تمام تلاش خود را برا حل مشکلات پیش روی دامداران به کار خواهیم بست.

حاجی رضا با بیان اینکه سرمایه گذاری قابل توجهی در بخش دام در استان قم صورت گرفته است افزود: این سرمایه‌ها می‌بایست حراست شود و تلاش خواهد شد تا ظرفیت پرورش دام استان قم در سطح ملی شناسانده شود و در این زمینه جلساتی با مسئولین استانی و کشوری خواهیم داشت.

قیمت ژئوممبران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تقدیر از تلاشگران عرصه دامداری بیان داشت: دادمداران با وجود مشکلات متعدد در جنگ اقتصادی با تمام توان در میدان حضور دارند و اگر این تلاش‌ها و دلسوزی‌ها نبود امنیت غذایی شهروندان و جامعه نیز به خطر می‌افتاد.

حاجی رضا با اهمیت خواندن فعالیت‌های بخش دامپروری و کشاورزی در قم تصریح کرد: امید است با ارتباط مستمری که با تشکل‌های دامداری و کشاورزی خواهیم داشت برای حل مشکلات پیش رو قدم برداریم.

در ابتدای این دیدار نیز تعدادی از نمایندگان دامداران استان قم مشکلات و مطالبات خود را با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم مطرح کردند.

کد خبر 5484805

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: