ضرورت واگذاری زمین رایگان به شرکت های دانش بنیان
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کار برای غیر خدا اثر بخش نیست، اظهار کرد: کارها در جامعه پیش نخواهد رفت مگر آنکه اخلاص به عنوان مهم‌ترین محور حرکت در وجود همه مسئولان و مدیران موج بزند.

حوضچه پرورش ماهی

وی با اشاره به اینکه تحولات بزرگی در ابعاد بین المللی رخ داده است، اعلام کرد: جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در این تحولات ابعاد بسیاری جدی پیدا کرده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید زیر ساخت‌های لازم برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در استان فراهم شود، مطرح کرد: باید به سرمایه گذاران و صاحبان شرکت‌های دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری زمین رایگان داده شود تا بتوانند کسب و کار خود را توسعه دهند.

راستینه ادامه داد: شهرک شرکت دانش بنیان باید در استان ایجاد شود تا بتوان آن‌ها را حمایت کرد و از دره مرگ نجات داد.

وی با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی از ضروریات است، عنوان کرد: این حمایت‌ها نیازمند همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی است.

بانک‌ها باید از قانون پرداخت تسهیلات تمکین کنند

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی دریافت تسهیلات را از دیگر مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: تعدادی از شرکت‌ها از محل تبصره ۱۸ برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند اما تا کنون موفق به دریافت آن نگردیده اند و بانک‌ها با این شرکت‌ها همکاری نکرده اند.

راستینه با بیان اینکه بانک‌ها باید از قانون تمکین کنند، اظهار کرد: بانک‌ها حق مسدود کردن بخشی از تسهیلات پرداختی شرکت‌های دانش بنیان و وام ازدواج را ندارند و در این راستا مسئولان استان باید پیگیر باشند.

وی با اشاره به تخصیص هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ به چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در جذب این تسهیلات در استان مشکل وجود دارد که باید مسئولان مربوطه علت آن را بررسی و حل کنند چرا که این مشکل تنها در استان ما وجود دارد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بالای ۵۰۰ هکتار مجوز برای ایجاد گلخانه در چهارمحال و بختیاری صادر شده است، تصریح کرد: به ازای هر هکتار گلخانه ۱۰ اشتغال ایجاد می‌شود که با تأسیس ۵۰۰ هکتار گلخانه در استان بخش زیادی از مشکل بیکاری حل خواهد شد.

راستینه افزود: برای رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری کاری جهادی نیاز است.

وی با بیان اینکه بر سر مسئله آب با هیچکس معامله نکرده ایم و نخواهیم کرد، ادامه داد: طرح‌های آب رسانی در چهارمحال و بختیاری با قوت پیش می‌رود و کسی اجازه ندارد حق مردم استان را ضایع کند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «بهشت آباد» متوقف خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد، عنوان کرد: تونل غیرقانونی «گلاب» در حال آبگیری است که باید متوقف شود.

راستینه بر تصویب طرح تخصیص آب آشامیدنی چهارمحال و بختیاری از سرشاخه‌های کارون تاکید کرد و گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب تخصیص آب از کارون به چهارمحال و بختیاری داده شده است که باید از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع شرب، کشاورزی و صنعت از محل آبی کارون باید در سفر ریاست جمهوری تصویب شود، ادامه داد: کلینیک‌های صنعت و کشاورزی باید در استان راه اندازی شود تا زیرساخت‌های اشتغال تقویت گردد.

کد خبر 5466897

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: