برگزاری پویش «هر گیلانی پرداخت ۷۵۰۰ تومان» برای بازسازی عتبات
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، مجید دوهندو پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با بیان اینکه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مأموریت ساخت مرمت و بازسازی اماکن متبرکه را برعهده دارد، اظهار کرد: یکی دیگر از وظایف این ستاد بستری سازی مناسب در حوزه زیرساخت‌ها برای سفر زائران به عتبات است.

وی با اشاره به اینکه ستاد عتبات عالیات مردم پایه و بر اساس جمع آوری نذورات از مردم فعالیت می‌کند، افزود: نذر رابطه‌ای میان انسان و ائمه اطهار (ع) و خداوند بوده و با رضایت کامل قلبی انجام می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان در ادامه با بیان اینکه پایه ریزی این ستاد توسط سردار سلیمانی انجام شده است، اضافه کرد: سابقه عشق و ارادت مردم استان گیلان ائمه اطهار (ع) زبانزده بوده و همیشه در این امر مقدس شرکت کرده اند.

ورق پلاستیک

وی با اشاره به جمع آوری بیش از چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان نذورات مردمی برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان گیلان طی سال گذشته، گفت: هر گیلانی با پرداخت هفت هزار و ۵۰۰ تومان می‌تواند در توسعه و بازسازی عتبات عالیات مشارکت داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان ادامه داد: گیلانی‌ها می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۴۹۷۵۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۶۰۶۹۷۹۷۰۰۰ نزد بانک ملی پرداخت کند.

دوهندو با دعوت از همه گیلانی‌ها برای شرکت در این پویش، افزود: برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات بر اساس ۱۴ گام است و از همه ظرفیت‌های استان به ویژه مشارکت‌های مردمی برای تحقق این گام‌ها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به جمع آوری نذورات کشاورزی در استان گیلان، گفت: در سال گذشته ۲۰ تن برنج از سوی کشاورزی به ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات اهدا شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی در بخش خصوصی و دولتی، ادامه داد: استان گیلان به عنوان معین توسعه و بازسازی حرم امامین عسکری در سامرا است و از همه ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده می‌کند.

کد خبر 5466879

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: