۲۷ همایش آموزشی کاربران آسیب‌پذیر جاده ای در اردبیل برگزار شد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلطانی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حساس‌سازی کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای به رعایت مقررات عبور و مرور ایمن، ۲۷ همایش آموزشی برای کاربران آسیب پذیر جاده‌ای در ۲۷ روستای حاشیه راه استان اردبیل در سال گذشته برگزار شده است.

ژئوسنتتیک

وی نداشتن کلاه ایمنی و ضربه به سر را از مهمترین عوامل مرگ‌ومیر در بین موتور سواران عنوان کرد و گفت: به همین منظور در سال گذشته تعداد ۴۲۹ عدد کلاه ایمنی و شبرنگ مخصوص موتورسیکلت به راکبان موتورسیکلت اهدا شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه عدم دیده شدن عابران پیاده و ادوات کشاورزی و وانت بار در تاریکی شب یکی دیگر از عوامل تصادف است، افزود: ۳۶۵ عدد چراغ قوه به عابران پیاده، ۱۵۴ بسته شبرنگ مخصوص وانت بار به رانندگان وانت بار و همچنین ۲۳۶ بسته شبرنگ مخصوص ادوات کشاورزی به رانندگان ادوات کشاورزی در سال ۱۴۰۰ اهدا شد.

سلطانی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای زحمتکش راهداری در نگهداری راه و زیرساخت‌های آن، حمل اضافه بار توسط رانندگان متخلف را از عوامل مهم آسیب به عمر مفید راه و جاده عنوان کرد و افزود: در سال گذشته به تخلف ۳۸۵ راننده متخلف حمل اضافه بار معرفی شده از سوی پلیس راه استان در اداره ایمنی و ترافیک رسیدگی و اعمال قانون شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با تقدیر از همراهی و حضور نیروهای پلیس راه استان در محورها، ارجاع ۱۴۱ مورد تخلف شرکت حمل و نقل و راننده را در سال گذشته به کمیسیون‌های مربوطه یادآور شد و گفت: در این کمیسیون‌ها به تخلفات راننده‌ها و شرکت‌ها رسیدگی شده و همچنین جهت رسیدگی به تخلف بارگیری بیش از حد مجاز در مبدا بارگیری، متخلفین به سازمان صنعت و معدن معرفی می‌شوند.

کد خبر 5467086

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: