توزیع بیش از ۱۲ هزار تن کالای اساسی در ایام نوروز سال جاری
نوشته شده توسط : شیما شریفی

سید ابوطالب مهدویان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حجم توزیع کالای مصرفی در ایام نوروز در استان قزوین اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۷۶۳ تن انواع کالای اساسی برای ایام نوروز امسال در بازار استان توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اذعان کرد: این کالاها شامل مرغ گرم و منجمد، تخم مرغ، برنج، شکر و روغن بوده است.

این مسئول عنوان کرد: یک هزار و ۴۷۷ تن مرغ گرم در بازار استان قزوین و ۳۱ تن نیز بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور به استان‌های البرز و تهران ارسال شد.

مهدویان تبیین کرد: ۲۵ تن گوشت مرغ منجمد و همچنین ۴۷ تن گوشت قرمز (اواخر اسفندماه سال ۱۴۰۰) برای این ایام در بازار استان فراهم شده بود.

شرکت های تولید کننده ورق ژئوممبران

وی ادامه داد: همچنین ۲ هزار و ۹۰۰ تن انواع برنج هندی، پاکستانی و تایلندی به همراه شکر خانوار و صنوف در بازار استان قزوین توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: ۳۰۷ تن تخم مرغ با قیمت مصوب ۴۳ هزار تومان با هدف ایجاد تعادل در قیمت‌ها به دست مصرف کننده رسیده است.

این مسئول مطرح کرد: تخصیص هشت هزار و ۲۳ تن روغن پخت و پز و سرخ کردنی در این ایام از دیگر اقداماتی بوده که به هدف تأمین کالاهای اساسی مردم در بازار انجام شد.

وی در خاتمه یادآور شد: ۴۷۱ تن مرغ و ۱۴۹ تن گوشت قرمز منجمد نیز در بازه زمانی سال گذشته در بازار قزوین توزیع شده است.

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: