«ضیافت رمضانی»در استان سمنان اجرا شد/ توزیع اقلام مورد نیاز مردم
نوشته شده توسط : شیما شریفی

محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طرح ضیافت رمضانی ویژه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده است، تاکید کرد: موضوع این طرح تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم از گوشت گرم سفید و قرمز، مرغ و گوشت منجمد شکر و روغن، برنج در سراسر استان سمنان است.

بام سبز

وی با بیان اینکه انواع کالاهای مورد نیاز مردم با شرایط تولیدی که در درون استان از لحاظ محصولات پروتئینی مانند مرغ و تخم مرغ وجود دارد و همچنین و شرایطی که در تأمین اقلام مورد نیاز مردم از سوی اداره کل بازرگانی و غله ایجاد شده خوشبختانه کمبودی در ارتباط با اقلام مورد نیاز مردم وجود ندارد و این محصولات با نرخ مصوب دولتی و تعیین و از طریق مباشران خرید و در شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در این استان یک هزار و ۵۴۰ تن برنج ذخیره شده است، تاکید کرد: برای ایام ماه رمضان سهمیه‌ای شامل ۶۰۰ تن برنج هندی، ۲۰۰ تن برنج تایلندی و ۱۹۲ تن برنج پاکستانی برای توزیع در استان در نظر گرفته شده است.

لندفیل

قاسمی ادامه داد: در زمینه شکر سهمیه سه‌گانه در نظر گرفته شده است که شامل ۵۰۰ تن مصرف خانوار، ۵۰۰ تن صنفی و صنعتی و ۵۰۰ تن هم در قالب طرح ضیافت خواهد بود که توسط مباشران و موزعان در سراسر استان توزیع خواهد شد تا کمبودی در زمینه این محصول هم نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان سمنان تأمین کننده بخشی از نیاز مرغ و تخم مرغ تهران و دیگر استان‌ها نیز است لذا در زمینه این محصولات کمبودی نخواهیم داشت، ابراز کرد: جوجه‌ریزی در واحدهای تولیدی ما در استان نیز افزایش چشمگیری داشته است.

سرپرست جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه وضعیت جوجه‌ریزی در واحدهای تولیدی استان نشان می‌دهد که ما نگرانی در بابت تأمین مرغ مورد نیاز در فروردین ماه و اردیبهشت و مشخصاً ماه رمضان نخواهیم داشت، تاکید کرد: در بهمن ماه سال گذشته ۳۵ و در اسفندماه شش درصد افزایش جوجه‌ریزی نسبت به سال قبل از آن را شاهد بودیم که این نوید تولید خوب گوشت مرغ در استان می‌دهد.

ژئوگرید

قاسمی با بیان اینکه با این تفاسیر دیگر نگرانی از بابت تأمین مرغ گرم هم در استان سمنان وجود نخواهد داشت، ابراز کرد: در روزهای آتی ۲۳۰ تا ۳۵۰ تن مرغ در روز کشتار می‌شود که نیاز استان از این میزان تأمین و مابقی به تهران و دیگر استان‌ها ارسال می‌شود.

کد خبر 5458646

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: