آغاز بارش باران در گیلان/ ارتفاعات برفی است
نوشته شده توسط : شیما شریفی

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه ناپایدار و ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی در منطقه است، اظهار کرد: از اواخر وقت چهارشنبه شرایط برای کاهش دما، ابرناکی و مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد فراهم شد.

استخر ژئوممبران

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات و دامنه‌های استان گیلان به صورت برف و کولاک پیش بینی شده است، افزود: این شرایط تا روز شنبه هفته آینده در استان گیلان ادامه دارد.

مدیر کل هواشناسی گیلان اضافه کرد: با تقویت برودت هوا طی روزهای جمعه و شنبه در برخی مناطق جلگه‌ای نیز مخلوطی از باران و برف پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به تضعیف و خروج این سامانه بارشی در روز شنبه از استان گیلان، گفت: برای یکشنبه و دوشنبه شرایط برای یخبندان وجود دارد.

لایه استخر

دادرس با بیان اینکه با توجه به میزان بارش‌ها هشدار سطح زرد در استان گیلان صادر شده است، افزود: در این اخطاریه نسبت به بروز آبگرفتگی معابر، لغزش و رانش، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در محورهای کوهستانی، خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال خسارت به سازه‌ها و احتمال وقوع بهمن در مناطق مستعد هشدار داده شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود، اضافه کرد: ارتفاع موج دریا نیز در سواحل دو و نیم متر و دور از سواحل چهار و نیم متر پیش بینی شده و برای انجام فعالیت مرتبط به ویژه صید و صیادی نامناسب است.

عایق استخر

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه برای شهر رشت نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما و بعضی ساعات بارندگی و وزش باد پیش بینی شده است، گفت: دمای رشت نیز امروز بین ۶ تا ۹ درجه سلسیوس در نوسان است.

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: