دولت سیزدهم تمرکز خود را بر روی حمایت از کشاورزان بگذارد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه های نماز جمعه حمله سپاه پاسداران به مقر جاسوسی موساد در ارببل عراق را اتفاق مبارک دانست و اظهارداشت: این حمله از ایران انجام گرفت درحالی که می توانستیم از همان سوریه بزنیم اما این حمله از خود ایران پیام داشت اول اینکه بانک اطلاعات ما از صهیونیست ها گسترده است و دومین پیام دیگر این حمله به کشورهای حوزه خلیج فارس و جمهوری باکو است؛ رژیم جعلی صهیونیستی که خودشان امنیت ندارند چطور می‌توانند امنیت شما را حفظ کنند.

استخر ذخیره ی کشاورزی

وی ادامه داد: اگر روزی قرار باشد اهداف صهیونیست‌ها را بزنیم فرقی نمی‌کند، در کدام کشور باشد؛ جمهوری اسلامی ایران توطئه و ناامنی و شهادت سربازان خود را در هیچ کشوری تحمل نمی‌کند و هرجا امنیت خود را به خطر ببینید حتما به آن کانون توطئه پاسخ کوبنده خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان داشت: تندروهای کردستان در زمان حمله داعش به فلاکت افتاده بودند اما شهید حاج قاسم آنها را نجات داد اگر آن روز شهید ما به داد شما نمی‌رسید امروز اصلا وجود نداشتید اما با کفران نعمت از سلامتی خود، کردستان را به پاتوق جاسوسی صهیونیست‌ها کرده‌اید.

عبادی زاده ادامه داد: کردستان عراق اگر دوباره بخواهد علیه امنیت ملی ایران ایجاد تهدید کند بداند هم خود و هم صهیونیست‌ها در خطر خواهند بود لذا در حمله اخیر سپاه پاسداران به مقر صهیونیست‌ها در اربیل عراق این پیام به کردها داده شد، از طرفی در این حمله، قدرت موشکی ایران به کردستان عراق و تمامی کشورهای همسایه را نشان دادیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به سکوت مجامع حقوقی جهانی در خصوص جنایت جلادانه عربستان سعودی درگردن زدن ۸۱ جوان بی‌گناه در مقابل چشمان اشاره کرد و بیان داشت: ال سعود با این جنایت قرون وسطایی در یک روز جوانانی زیادی را گردن زد درحالی که تمام جوامع بین المللی مدعی حقوق بشر در مقابل این جنایت بزرگ سکوت کرده و خفه شده‌اند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، اقدام جلادانه سعودی‌ها را یک جنایت جنگی دانست و اضافه کرد: امروز رفوزه های حقوق بشر برای یک اتفاق کوچک، دنیا را خراب اما برای حفظ دلارهای کثیف سعودی برای خود در برابر جنایت‌های سعودی‌ها سکوت کرده‌اند.

امنیت و آسایش خود را مدیون مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم

ژئوتکستایل

امام جمعه بندرعباس از دیگر ویژگی‌ها و وظایف منتظران ظهور را استقامت نشان دادن و صبور بودن در مقابل دشمنان خدا دانست و بیان کرد: امروز جبهه مقاومت مرزهای فکر و عقیده و اقتدار ما را در فراسوی دنیا درنوردیده و دشمن را پریشان کرده است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در این رابطه ضمن تبریک میلاد حضرت حجت به سربازان امام عصر(عج) یادآور شد: امنیت و آسایش امروز کشور مدیون مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

وی با بیان این نکته که، انتظار فرج، حلقه اتصال ما مقام نورانی و مقام شامخ ولایت است، گفت: امروز کسی نمی‌تواند اداعا کند پیرو و منتظر امام زمان (عج) است اما با نائب او پیوند و ارتباط نداشته باشد چراکه محبت نسبت به نائب امام زمان در عصر غیبت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یکی از راهها برای سلامتی حضرت حجت(عج) را صدقه دادن به فقرا عنوان و توصیه کرد: در ترویج فرهنگ مهدوی همه رسالت‌ها و وظایفی برعهده داریم یکی از این وظایف دستگیری از فقراست، لذا با وقف و ادای نذر می‌توانیم با امام زمان خود ارتباط داشته و یاد امام زمان در دلهایتان خود زنده نگه داریم.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندرعباس به مساله امنیت غذایی مردم و حمایت از کشاورزان اشاره کرد و بیان داشت: جامعه امروز به فرآورده های غذایی نیاز دارند، زیرا کشوری که در مسائل خود نیازمند دیگران باشد این کشور در آینده با خطر جدی امنیت غذایی مواجه خواهد بود.

استخر ذخیره آب باران

امام جمعه بندرعباس در این رابطه به گستردگی موقوفات امام علی(ع)، وقف به فقرا با احیا قنوات از سوی آن حضرت اشاره کرد و بیان داشت: دولت سیزدهم تدابیری اتخاذ کند که کشور به لحاظ امنیت غذایی در مضیقه نباشد.

به گفته وی، کشاورزی گوهر نابی است که پیامبر اکرم(ص) در بیان اهمیت و ارزش کار زراعت و کشاورزی، کشاورز را گنج الهی دانسته و تاکید کرده است نباید به کشاورزان ستم شود.

خطیب جمعه بندرعباس ابراز امیدواری کرد دولت سیزدهم نیز در راستای حمایت از کار، رونق تولید و سرمایه گذاری در کشور تمرکز خود را بر روی حمایت از امنیت غذایی و کشاورزان بگذارد.

کد خبر 5449983

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: