تغییر کاربری زمین کشاورزی برای ساخت مجتمع مسکونی در کیاشهر
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی از برخی ساخت و سازهای غیر مجاز و محل دفن زباله در بخش کیاشهر بازدید کرد و در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این بخش که با محوریت حفظ انفال، محیط زیست و مدیریت پسماند تشکیل شده بود حضور یافت.

ژئوگرید

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه کار برای مردم یک ارزش و فضیلت است، اظهار کرد: خدمت به مردم و حل مشکلات آنان می‌تواند وسیله تقرب و نزدیکی به پروردگار متعال باشد.

وی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بخش کیاشهر همچنین کل استان را مساله پسماند دانست و افزود: اخیراً تفکیک زباله از مبدا به صورت جدی و فراگیر در این شهر به همت شهردار و مردم منطقه اجرا می‌شود که مستلزم نظارت دقیق و گسترده و کمک گرفتن از ظرفیت بخش خصوصی است.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه شیرابه پسماندها معضلی برای زمین‌های کشاورزی و زراعی مردم است، تصریح کرد: آلودگی محصولات کشاورزی بهداشت و سلامت مردم را به خطر انداخته است.

وی به تمامی افراد سودجویی که با ساخت و سازهای غیر مجاز قانون را زیر پا گذاشته و اراضی کشاورزی را نابود کرده و مبالغ هنگفتی را به دست می‌آورند، گفت: دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت با متخلفان برخورد قانونی و بدون توجه به توصیه صاحبان مقام و قدرت در اجرای احکام قضائی سریعاً اقدام می‌کند.

صدور رأی تخریب مجتمع مسکونی غیر مجاز کیاشهر

روف گاردن

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز در بازدید از مجتمع مسکونی که به صورت غیر قانونی ساخته شده است، اظهار کرد: زمین این مجتمع، اراضی کشاورزی بوده که به صورت غیر قانونی تغییر کاربری داده شده و علی رغم تذکرات دستگاه قضائی و پلمب ساختمان، سازنده با تمرد از قانون پلمب را شکسته و به ادامه ساخت و ساز مبادرت کرده است.

احمد آقایی با اشاره به اینکه رأی تخریب این مجتمع صادر و باید در اسرع وقت اجرایی شود، تصریح کرد: خریداران واحدهای مجتمع می‌توانند از مسیر قانونی حقوق خود را مطالبه کنند.

آقایی با تاکید بر اینکه کاربری این زمین، کشاورزی است، گفت: پس از تخریب باید تمامی آثار ساخت و ساز مرتفع شده و زمین به وضعیت اولیه خود بازگردد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان یکی دیگر از مشکلات کیاشهر را مسئله پسماند و زباله این بخش عنوان کرد و افزود: طرح تفکیک زباله از مبدا با استفاده از ظرفیت مدیران محلی مانند دهیاران و اعضای شوراها در شهرهای کوچک آغاز شده و به زودی در کل استان اجرایی می‌گردد.

لندفیل

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورود شیرابه پسماندها، برداشت شن و ماسه، تصرفات غیر قانونی و صیدهای بی رویه حیات پارک ملی بوجاق را به مخاطره انداخته است، افزود: تلاش دستگاه قضائی و مسئولان اجرایی استان، حائل زدایی و رفع مشکلات این منطقه است تا با مدیریت بر اساس قانون بتوان آسیب‌های وارده را کاهش داده و در جلب رضایت مردم این شهر گام برداریم.

کد خبر 5443526

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: