رئیس جدید جهاد کشاورزی استان سمنان معرفی شد/قاسمی جایگزین میرعماد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر پنجشنبه در حالی به میزبانی سالن شهید ترحمی مجموعه جهاد کشاورزی سمنان برگزار شد که معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون استاندار سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در این مراسم حضور داشتند.

پوشش استخر

در این مراسم از خدمات نزدیک به ده ساله سید حسن میرعماد در مجموعه جهاد کشاورزی استان سمنان تقدیر و به جای وی محمد رضا قاسمی معرفی شد قاسمی در کارنامه خود مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود و معاونت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و منابع طبیعی را دارد.

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه این استان سالانه ۲۹ هزار تن تخم مرغ تولید می‌کند که بخش عمده آن مازاد نیاز استان بوده و صادر می‌شود، گفت: در استان سمنان ۶۰ هزار تن سالانه گوشت مرغ تولید می‌شود که بخش بیشتر آن به دیگر استان‌ها صادر می‌شود.

سید حسن میرعماد با بیان اینکه از دیگر توانمندی‌های بخش جهاد کشاورزی استان سمنان می‌توان به تولیدات گلخانه‌ای، باغی و محصولات صادراتی اشاره کرد، بیان داشت: میزان تولیدات کشاورزی این استان یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سال است.

روف گاردن

وی با بیان اینکه خشکسالی سبب شده تا تولیدات بخش کشاورزی استان سمنان تحت تأثیر قرار گیرد، افزود: اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار و نوین از جمله اقدامات ما برای کاهش آثار سو خشکسالی بوده است.

رئیس سابق جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه نرخ تعدیل و کم شدن ذخیره چاه‌های آب‌های استان ۴۰ درصد است که نشان از عمق خشکسالی در این استان می‌دهد، گفت: مهمترین کار ویژه جهاد کشاورزی استان مقابله با خشکسالی بوده است.

به گزارش مهر، در این مراسم حکم انتصاب قاسمی از سوی مهاجر معاون وزیر جهاد به وی اعطا شد.

ژئوگرید

کمبود علوفه و اعتراض شدید دامداران در تمام استان سمنان و همچنین ناکارآمدی سیستم اداری در پوشش این کمبودها در کنار خشکسالی و سرمازدگی و خسارات عمده به باغات و مزارع و حتی دامداری‌های استان سمنان از مهمترین چالش‌های پیش روی قاسمی در این پست است.

کد خبر 5443862
منبع مهرنیوز





:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: