برنامه گردشگری برای نوار ساحلی دریا داریم/دسترسی مردم هدف اصلی
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی بعدازظهر جمعه در حاشیه بازدید از طرح‌های گردشگری شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نماینده ویژه رئیس جمهور در غرب استان هستم، بررسی مسائل در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری را از جمله اهداف بیان کرد.

ژئوممبران

وی گفت: شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس آباد موقعیت‌های ویژه و کم نظیر و جاذبه‌های گردشگری اعم از دریا و جنگل هستند و بررسی پروژه‌ها و مشکلات از جمله اهداف است.

وی با اشاره به وجود ۲۰۰ پروژه نیمه کاره در استان مازندران و فعال بودن کارگاه‌های آن گفت: برای تکمیل این طرح‌ها ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ضرغامی این طرح‌های نیمه کاره را شامل هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری و غیره بیان کرد و گفت: در قالب بودجه سفر نیز بخشی به حوزه میراث فرهنگی اختصاص داده شده است.

ضرغامی با عنوان اینکه اوضاع بخش گردشگری در زمینه تسهیلات خوب است و از محل تبصره ۱۸ اعتباراتی درنظر گرفته شده است، به تفاهمنامه جدید با صندوق توسعه ملی اشاره کرد و گفت: شش هزار میلیارد تومان اعتبار در این بخش درنظر گرفته شد و شرایطی خاصی منظور شده است.

ژئوممبران چیست

وی گفت: منطقه غرب مازندران دارای ظرفیت سرمایه گذاری زیادی بوده و تاکنون توجهی به آن نشده است و یکی از مسائل حریم ۶۰ متر دریا است و وزارت میراث فرهنگی مأموریت دارد برنامه گردشگری برای حریم آزادشده ساحلی ارائه کند.

وزیر میراث فرهنگی گفت: ما برنامه خو را را در این بخش ارائه کردیم و نقاط مناسب برای تأسیسات گردشگری در مازندران مشخص شده و پروژه جامعی نیز درنظر گرفته شده است و نیازمند هماهنگی با میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و راه وشهرسازی هستیم و سه دستگاه در جلسات آتی هماهنگی لازم را به عمل می‌آوردند.

ورق ژئوممبران قیمت

ضرغامی گفت: در رامسر در برخی مناطق تأسیسات خوبی در نوار ساحلی ایجاد شده و حیف است این تأسیسات تخریب شود زیرا هدف آزادسازی ساحل، دسترسی مردم به ساحل و دریا است و باید از تأسیسات خدماتی بهره گیری کنیم و جلوی از بین رفتن سرمایه‌هایی که به نفع مردم است گرفته شود.

کد خبر 5444421

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: