دولت مصمم به حل مشکل پسماند و آب مازندران است
نوشته شده توسط : شیما شریفی

سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان آمل در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که آیا در این دولت معضل زباله مازندران برای همیشه برطرف خواهد شد، گفت: دولت برای این طرح مهم و حل این مشکل در استان‌های شمالی به خصوص مازندران بسیار جدی است و حتی در خصوص پسماند آقای رئیس جمهور دستور دادند در وزارت کشور سازمان پسماند تشکیل شود.

ژئوممبران چیست

وی افزود: ما هم در سفرهای استانی به خصوص در سفر به استان مازندران اعتبارات خوبی در این حوزه پیش‌بینی کردیم و انشاالله با کمک دولت و با همت مردم و مسئولان استان قطعاً معضل پسماند برطرف خواهد شد.

مرتضوی با تاکید بر اینکه موضوع تفکیک زباله از مبدا باید در دستور کار همه مدیران قرار بگیرد، تصریح کرد: دولت در این رابطه بیشترین اعتبار پسماند را برای استان‌های شمالی در نظر گرفته است ولی متأسفانه مدیریت خوبی نشده است.

برطرف شدن مشکلات آب مازندران تا سه سال آینده

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در خصوص برنامه‌های دولت برای تکمیل سد در حال ساخت هراز شهرستان آمل که حدود ۴۷ درصد بعد از گذشت ۱۲ سال پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در حوزه آب و خاک استان مازندران که تقریباً یکی از ذخایر کشاورزی ایران است هم برای سدها و هم برای بخش کشاورزی استان اعتبار پیش بینی شده است.

ژئوسنتتیک

مرتضوی تصریح کرد: در حوزه توسعه کشاورزی چه در راستای اجرای طرح‌های آبخیزداری اعتبارات بسیار مناسبی وجود دارد و برای توسعه صنعت کشاورزی استان نیز تسهیلات بسیار مطلوبی در سطح استان پیش بینی و پرداخت خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در حوزه آب و کشاورزی در اعتبار تکمیلی دولت دیده شده و دوره زمانی ۱۴۰۱ تا ۴۰۳ مشکل آب مازندران به طور کامل برطرف می‌شود.

سند تحولی دولت، عدالت محوری است

ورق ژئوممبران قیمت

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر در خصوص سند تحولی دولت سیزدهم گفت: سند تحویلی دولت آیت الله رئیسی هفته گذشته رونمایی و خوشبختانه ابلاغ هم شد.

مرتضوی ابزار امیدواری کرد: در راستای سند تحولی که خروجی آن رفع فقر و محرومیت و توزیع عدالت، ایجاد اشتغال، تولید مسکن، توسعه راه‌ها، افزایش بهروری در صنعت کشاورزی و سایر صنایع خواهد شد.

کد خبر 5444432

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: