اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح اصلاح نژاد دام در خلخال
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، حمید فتاحی ظهر پنجشنبه در بازدید از اجرای طرح اصلاح نژاد دام سبک در شهرستان خلخال اظهار کرد: این بنیاد در راستای افزایش بهره‌وری دامداری‌ها، طرح اصلاح نژاد دام سبک را در خلخال با موفقیت اجرا کرد.

فروش ورق ژئوممبران 

وی تصریح کرد: این طرح تاکنون در بین یک‌هزار دام سبک دامداری‌های این شهرستان اجرا و نتیجه آن افزایش بهره‌وری دام و رونق اقتصادی بهره‌برداران بخش دامداری این منطقه بوده است.

مسئول عمران و آبادانی بنیاد علوی در جنوب استان اردبیل با دعوت از متقاضیان اجرای این طرح در شهرستان خلخال برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده، گفت: برای اجرای طرح اصلاح نژاد دام بنیاد علوی به ازای هر یک رأس دام سبک ۹ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و همچنین تسهیلات بانکی ارزان قیمت با بازپرداخت طولانی مدت و لحاظ یک سال تنفس با سقف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در اختیار دامداران متقاضی اجرای این طرح قرار می‌دهد.

فتاحی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زای بنیاد علوی در کنار مشارکت در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف فضای آموزشی، ورزشی، تأمین آب شرب روستایی و احداث سدهای معیشتی کشاورزی افزود: برای رونق صنعت فرش‌بافی تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه در اختیار فرش‌بافان این شهرستان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بنیاد علوی فرش سجاده‌ای مساجد شهری و روستایی خلخال را تأمین می‌کند، خاطر نشان کرد: در این راستا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تهیه و تأمین فرش مساجد فاقد فرش سجاده‌ای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فروش ژئوممبران 

فتاحی اضافه کرد: برای دستیابی به اهداف محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در شهرستان‌های خلخال و کوثر اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی و اشتغال‌زای این ۲ شهرستان هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: از این اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در بخش‌هایی از جمله تکمیل پروژه‌های استخر معیشتی، تأمین آب کشاورزی، اصلاح نژاد دام، تأمین آب شرب، احداث راه روستایی، خانه عالم، تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام روستایی و نوسازی مدارس بوده و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال‌زای این ۲ شهرستان قرار می‌گیرد.

فتاحی با بیان اینکه نحوه مشارکت بنیاد علوی در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی مناطق محروم کشور با تأمین ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز طرح‌های پیشنهادی مناطق محروم صورت می‌گیرد، ادامه داد: ۵۰ درصد از اعتبارت مورد نیاز دیگر نیز از محل اعتبارات دولتی تأمین خواهد شد.

خرید ژئوممبران 

مسئول عمران و آبادانی بنیاد علوی در جنوب استان اردبیل گفت: این بنیاد از مجموع ساخت و احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده برای محرومان در سطح کشور، ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان در مناطق روستایی شهرستان‌های خلخال و کوثر را در دستور کار قرار داده و این واحدها در قالب امضای ۲ تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن احداث می‌شود.

کد خبر 5437763

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: