صدور ۶۳ مجوز بی نام سرمایه گذاری در گیلان
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان گیلان با تأکید بر لزوم ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید و اشتغال، گفت: جذب سرمایه گذار در این بخش‌ها از اولویت‌های دولت است.

قیمت ژئوممبران

وی با اشاره به اینکه یکی از تأکیدات رئیس جمهور هدایت سرمایه گذاران به سوی تولید و اشتغال است، افزود: گیلان ظرفیت‌های فراوانی برای جذب سرمایه گذاری دارد و تحقق این امر یکی از وظایف مهم مدیران است.

استاندار گیلان در ادامه تلاش برای رفع موانع، مهیا کردن فضا و زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی را از مهم‌ترین وظایف مدیران اجرایی در حوزه تولید و اشتغال استان گیلان برشمرد.

وی با بیان اینکه امروز صدور مجوز سرمایه گذاری در مدت ۱۰ روز انجام می‌شود، تصریح کرد: متولیان حوزه تولید، اقتصاد و اشتغال با حذف موازی کاری، کاهش بروکراسی اداری و تسریع در امور با توجه به جغرافیای گیلان مجوزهای سرمایه گذاری در استان را کمتر از یک هفته صادر کنند.

قیمت ورق ژئوممبران

عباسی با اشاره به شناسایی ۱۷۲ عرصه برای واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی، ادامه داد: تاکنون ۶۳ مجوز بی‌نام برای سرمایه گذاران علاقه مند در حوزه‌های گردشگری، تولیدی، کشاورزی، صنعتی، صنایع تبدیلی و بسته بندی صادر شده که باید بیشتر شود.

وی به ظرفیت‌های گیلان در حوزه‌های اقتصاد دریا محور، کشاورزی، گردشگری و حوزه صنعت اشاره کرد و افزود: باید اهتمام لازم برای افزایش مجوزهای بی‌نام سرمایه‌گذاری در دستگاه‌های مختلف اجرایی با اطلاع رسانی مناسب و جذب سرمایه گذاران وجود داشته باشد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه توزیع متوازن سرمایه گذاری در شهرستان‌های استان لازم و ضروری است، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید مجوزهای بی‌نام را متناسب با ظرفیت‌ها و الزامات موجود در تمام شهرستان‌ها صادر کنند تا عدالت در روند تولید و اشتغال استان تجلی یابد.

فروش ورق ژئوممبران

عباسی بسترهای جذب سرمایه گذاری خارجی در منطقه آزاد انزلی را قابل توجه دانست و افزود: سرمایه گذاران این بخش به طور جدی از سوی دولت حمایت خواهند شد.

کد خبر 5437894

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: