آزادسازی سواحل کشور حرکتی انقلابی است
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر جمعه در سخنرانی بین خطبه‌های نماز جمعه فولادشهر با بیان اینکه در دولت عدالت محور و تحولگرا به دنبال رفاه بهتری برای مردم هستیم، اظهار داشت: برخی فعالیت‌های دولت، کوتاه مدت و میان‌مدت و سایر آنها در مدت چهار سال تعریف شده است که با پشتیبانی مردم به نتیجه خواهد رسید.

ژئوممبران

وی با اشاره به سفرهای رئیس جمهور و وزیران در ۶ ماه گذشته به بیشتر شهرها و استان‌های کشور، افزود: مسائل و مشکلات مردم در سفرهای استانی از سوی معاونت اجرایی پیگیری جدی خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تفویض اختیار به استانداران و مسئولان محلی برای رفع مشکلات هر منطقه و شهرستان، گفت: هدف ما در دولت انقلابی تسریع در امور مردمی با اقدامات جهادی از سوی مدیران انقلابی است.

حسینی همچنین به افزایش صادرات غیر نفتی در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: توافق ۲۵ ساله با چین آغاز شده است و امیدواریم با سرمایه گذاری، تحرک خوبی در کشور ایجاد شود.

ورق ژئوممبران

وی با بیان اینکه آمریکا بدعهد و بهانه جو است اما ما اقتصاد را به مذاکرات گره نزده ایم، تصریح کرد: رویکرد دولت در سیاست خارجی متوازن است و برای تقویت ارتباطات با کشورهای همسایه و هم مرزهای خشکی و دریایی تلاش می‌کنیم که در این راستا بازار فروش محصولات کشاورزی با کشورهای همسایه فراهم شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ما وارث کم کاری و وقفهِ دولت‌های گذشته بودیم، اضافه کرد: وضع موجود را نمی‌پذیریم و اِشکالات و ایرادات انباشته بسیاری در بسیاری از بخش‌ها وجود دارد.

تولید کننده ورق ژئوممبران

حسینی افزود: برای مثال، دپو (انبار شدن) خودروها، مشکلاتی را بر مردم تحمیل کرده یا دیوان سالاری‌های اداری بسیاری از مردم را ماه‌ها و سال‌ها درگیر کرده است که برای رفع آن از ۱۳ اسفند جاری سامانه یکسانی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد و صدور مجوزها و رسیدگی به مطالبات مردمی در کمترین زمان انجام می‌شود.

کد خبر 5438502

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: