۴ قطعه زمین در مسیر خط ۲ متروی اصفهان آزادسازی می‌شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

مهران زینلیان ظهر یکشنبه پس از پایان جلسه کمیسیون ماده پنج استان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین مصوبات این جلسه آزادسازی چهار قطعه زمین در مسیر خط ۲ مترو اصفهان بود که اعضا کمیسیون امروز با آن موافقت کردند و یکی از مشکلات این خط رفع شد و می‌توانند آزادسازی را انجام دهد.

تولید کننده ورق ژئوممبران

 

او افزود: ایجاد مسیر دسترسی به بیمارستان کودکان امام حسین (ع) در خیابان امام خمینی (ره) نیز از دیگر مصوبات امروز بود و پیش‌بینی می‌شود که مشکلات این محدوده نیز در آینده حل و فصل شود.‌

لزوم توجه به فرونشست زمین در طرح‌های بازآفرینی شهری اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: بی شک مسئله آلودگی هوا و فرونشست زمین در کمیسیون ماده پنج و طرح‌های بازآفرینی شهری جزو مواردی است که برای بارگذاری‌های جدید به آن توجه می‌شود.

تولیدکننده ورق ژئوممبران

 

زینلیان ادامه داد: طرح بارگذاری در یک زمین پنج هزار متری کشاورزی در غرب شهر اصفهان امروز در کمیسیون مطرح شد که خوشبختانه اعضا برای حفظ سبزینگی شهر و مسئله آلودگی هوا با آن مخالفت کردند.

او درباره طرح کمیسیون ماده پنج در شهرک نیرو هوایی که دچار فرونشست است، خاطرنشان: مقرر شد در مورد این شهرک به عنوان گستره ویژه متمرکز شوند و از بلند مرتبه سازی در آن خودداری شود.

تولیدکننده ژئوممبران

 

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون ماده پنج استان امروز با حضور شهردار، رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و سایر اعضا در استانداری برگزار شد.

کد خبر 5390327

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: