افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ طرح کشاورزی در زنجان
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد تاراسی گفت: دهه فجر امسال ۵۳ طرح با اعتبار بر ۳۱۸ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان در استان به بهره برداری می‌رسد و با بهره برداری از این طرح‌ها ۹۷۳ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

ژئوممبران

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در بخش‌های تولیدات گیاهی، دامی، آب و خاک، صنایع تبدیلی و امور اراضی است، اظهار کرد: صدور اسناد کاداستر برای ۱۷۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان از جمله این طرح‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از بهره برداری از ۷ واحدگلخانه تولید توت فرنگی و سبزی و صیفی به ظرفیت ۴۲۵ تن در سال خبر داد و گفت: یک واحد تولید نهال گردوی پیوندی به ظرفیت ۸۰ هزار اصله افتتاح و ۲۶ دستگاه ماشین آلات کشاورزی نیز دهه فجر امسال واگذار می‌شود.

ژئوممبران چیست

تاراسی همچنین با اشاره به افتتاح ۷ واحد تولیدات دامی در استان افزود: واحدهای پرورش بز، گوسفند داشتی و بره در مجموع با ظرفیت ۲ هزار و ۶۰۰ راس و واحدهای پرورش بوقلمون مادر، مرغ گوشتی و بلدرچین نیز در مجموع با ظرفیت ۲۰۶ هزار و ۵۰۰ قطعه فعایت خواهند کرد.

وی گفت: ۴ طرح لوله گذاری و احداث بند انحرافی، ۲ طرح لایروبی و مرمت قنات عمومی، ۲ طرح عملیات اجرایی کانال بتنی و ۱۵ طرح آبیاری تحت فشار نیز از جمله طرح‌های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین از بهره برداری دو واحد سردخانه محصولات کشاورزی به ظرفیت ۵ هزار و ۵۰۰ تن در استان خبر داد و افزود: یک واحد کارخانه تولید مربا و مارمالاد به ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم در روز و یک واحد کارخانه تولید خوراک دام و طیور نیز در این ایام فعالیت خود را آغاز و کام مردم را شیرین خواهد کرد.

نصب ورق ژئوممبران

کد خبر 5415304

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: