افتتاح ۷۱ پروژه کشاورزی در استان سمنان/۱۵۶ شغل ایجاد می‌شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرعماد صبح سه‌شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل جهاد سمنان با موضوع دهه فجر ضمن بیان اینکه طی این ایام ۷۱ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: این طرح‌ها به صورت مستقیم برای ۱۵۶ نفر و ۸۷ فرصت شغلی نیز به صورت غیر مستقیم در کل استان سمنان ایجاد اشتغال می‌کند.

کاربرد ورق ژئوممبران

وی بابیان اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری حدود ۷۲۸ میلیارد ریال صرف شده است، افزود: از مجموع این اعتبارات ۲۹۸ میلیارد ریال اعتبارات ملی، ۱۴ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ۹۵۰ میلیون تومان خودیاری و مابقی آورده شخصی و تسهیلات ریالی است.

ویژگی ورق ژئوممبران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه بیشترین پروژه‌ها با ۱۷ مورد به شهرستان گرمسار اختصاص دارد، ابراز داشت: دامغان ۱۲ پروژه، سرخه ۱۰ طرح، سمنان دو مورد، شاهرود ۹، مهدی‌شهر چهار پروژه و میامی نیز یک پروژه برای افتتاح آماده‌شده است.

میرعماد بابیان اینکه از تعداد طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر سال جاری در استان شش پروژه تولیدی و ۶۵ مورد عمرانی است، تصریح کرد: از مجموع این طرح‌ها ۱۸۷ خانوار استان سمنان بهره‌مند خواهند شد.

نصب ورق ژئوممبران

وی بابیان اینکه عملیات اجرایی پنج طرح نیز طی ایام الله دهه فجر آغاز می‌شود، افزود: طبق برآوردها برای سال جاری ۴۲ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال و برای سال آینده نیز ۹۵ هزار میلیون ریال اعتبار برای بهره‌برداری از این طرح‌ها در استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 5414150

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: