جهاد کشاورزی بدره پیگیر تامین اعتبار خرید دستگاه کمباین برای کشاورزان باشد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

یونس آزادی فرماندار شهرستان بدره صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: گشت‌های مشترک دستگاه‌ها جهت ساماندهی کمباین‌ها فعال هستند تا هرچه سریع‌تر کار برداشت محصولات کشاورزی هم به پایان برسد.

ژئوگرید

وی افزود: در خصوص برداشت محصولات کشاورزی همه باید جهت برداشت هر چه سریع‌تر محصولات کشاورزان با جهاد کشاورزی همکاری کنیم.

فرماندار بدره اظهار کرد: در بحث آتش سوزی‌های احتمالی، دستگاه‌های اجرایی باید هر لحظه جهت اطفا حریق با استفاده از امکانات موجود در شهرستان آمادگی لازم داشته باشند.

فروش کمباین‌ها توسط افراد

وی بیان داشت: در بحث کمباین‌ها انتقادی به مجموعه جهاد کشاورزی وارد است که چرا اجازه داده شده کمباین‌هایی که با تسهیلات یارانه‌ای خریداری شده‌اند به جای این که در خدمت کشاورزی منطقه باشد به راحتی توسط افراد به فروش برسد.

یونس آزادی تصریح کرد: جهاد کشاورزی برنامه ریزی کند و از منابع مختلف بانکی جهت تزریق اعتبارات برای خرید کمباین‌های جدید جهت استفاده کشاورزان اقدام کند که مشکل برداشت محصولات به صورت ریشه‌ای در شهرستان حل شود.

آزادی ادامه داد: بر اساس قانون مدیریت بحران، تمام امکانات دولتی و بخش خصوصی در زمان بحران باید جهت مدیریت اوضاع پای کار باشند لذا کمباین داران موظفند تا پایان زمان برداشت محصولات در خدمت کشاورزان باشند.

ورود مسوولین شهرستان بدره به تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی است

آزادی با بیان اینکه شهریور ماه دور دوم انتخابات مجلس در حوزه جنوب استان برگزار می‌شود اظهار کرد: ورود مسوولین شهرستان به تبلیغات انتخاباتی خلاف قانون بوده و مسوولین ضمن رعایت قانون از ورود به بحث تبلیغات انتخاباتی به جد پرهیز کنند چرا که عدم رعایت قانون توسط مسوولین بازخورد خوبی در بین مردم و جامعه ندارد.

وی ادامه داد: از مدیران کل و مدیران شهرستانی که به جد پیگیر کارهای حوزه کاری خود هستند تقدیر و تشکر می‌کنم ولی از برخی مدیران کل و مدیران شهرستان به خصوص مدیرانی که هم زمان مسوولیت شهرستان‌های بدره و دره شهر را به عهده دارند گله‌مندم.

بام سبز

فرماندار بدره اضافه کرد: برخی از این مدیران نسبت به امورات حوزه کاری شهرستان بدره کم توجه هستند که این موضوع به مراجع ذی‌ربط اعلام شده است.

مدیران ادارات با رسانه‌ها و صدا و سیما همراه باشند

آزادی گفت: اقدامات خوبی توسط دولت در بخش‌های مختلفی در شهرستان در دست اقدام هست اما در بحث اطلاع رسانی اقدامات به مردم مقداری ضعیف عمل شده است که ضروری است مدیران ادارات بیش از گذشته با رسانه‌ها و صدا و سیما همراه باشند تا مردم در جریان خدمات نظام و دولت درشهرستان قرار گیرند.

فرماندار بدره تصریح کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان با توجه به کمبود اعتبارات تاکید ما بر اختصاص اعتبار به پروژه‌های است که از پیشرفت بیشتری برخوردار هستند که هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری رسند.

انتهای پیام/ 970821

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: