بسته خبری پلیس| رفع تصرف 960 میلیاردی اراضی کشاورزی در محمود آباد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در ۴۸ هزار متر از اراضی زراعی کشاورزی شهرستان محمود آباد، خبر داد و اظهار کرد: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

ژئوگرید

وی گفت: در اجرای این طرح که در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد، پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان جهاد کشاورزی و سازمان‌های مرتبط نسبت به تخریب ۵۲ فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزادسازی ۴۸ هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در این عملیات، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر۹۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
میرزایی با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، خاطرنشان کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

کشف بیش از ۴۷۰کیلو گرم انواع مواد مخدر در کلانتری و پاسگاه های مازندران

سرهنگ سیدمحسن جعفری، رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف بیش از ۴۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط کلانتری و پاسگاه ها و یگان امداد استان در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌ها و یگان امداد استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در سه ماهه سوم سال جاری موفق به کشف بیش از۴۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در حوزه پلیس پیشگیری استان شاهد افزایش ۱۰ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در این مدت بوده‌ایم.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصریح کرد: طی این مدت ۲ هزار و ۱۶۷ نفر توسط ماموران انتظامی سطح استان در ارتباط با قاچاق، حمل، نگهداری و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند که از این تعداد ۲۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ۸۱۳ نفر خرده فروش مواد مخدر و مابقی آن معتادان متجاهر بوده‌اند.

جعفری در پایان با اشاره به اینکه پلیس با عزم جدی برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان را در برنامه کاری خود دارد از مردم خواست که از طریق شماره تلفن۱۱۰ همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند.

*افزایش ساعت و روزهای بازگشایی تونل البرز

بام سبز

یدالله جهان تاب، رئیس پلیس راه استان مازندران از افزایش ساعت و روزهای بازگشایی تونل البرز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴به جزء روزهای جمعه خبر داد، گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر به مسافران عبوری از محور کندوان، ساعت و روزهای بازگشایی تونل البرز همه روزه به جز جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ است.

جهان تاب در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .


انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج/ ق

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: