۸ تیم بازرسی بر قیمت کالاها در ایلام نظارت می کنند
نوشته شده توسط : شیما شریفی

محمدعلی اقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اوایل آذرماه سال جاری وظیفه نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی به وزارتخانه جهاد کشاورزی واگذار شده است.

geomembrane

وی گفت: در این راستا سازمان جهاد کشاورزی استان با هدف ایجاد آرامش و ثبات قیمت‌ها با همکاری تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف، بازرسان صنعت و معدن کار نظارت و بازرسی بر کالاها را به صورت مستمر و روزانه در دستور کار خود قرار دارند.

وی افزود: قیمت ۲۸ کالا مصوب است و قیمت ۴۹ کالا بدون مصوب هستند، کالاهای که شامل قیمت مصوب هستند در سراسر استان یکسان هستند، اما کالاهای که بدون قیمت مصوب به دلیل هزینه کرایه‌ها و هزینه‌های جانبی هستند، اختلاف خیلی ناچیزی در مناطق مختلف دارند.

اقدسی ادامه داد: در بازرسی‌ها مواردی مانند نصب اتیکت، گرانفروشی، کم فروشی، تخلف و احتکار مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تخلف تذکرات لازم داده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام افزود: بازرسان جهاد کشاورزی استان روزانه به صورت ویژه در سطح شهر و استان بر بازار می‌کنند، اکثراً اجناس و کالاها دارای برچسب و اتیکت هستند.

وی گفت: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و موارد تخلف را گزارش دهند، این سازمان در راستای حقوق مصرف کنندگان با تمام ظرفیت با متخلفان و گرانفروشی و کم فروشی و احتکار به صورت قاطع برخورد می‌کند.

ورق پلاستیکی

وی بیان داشت: ۸ تیم بازرسی به صورت روزانه و سیار با همکاری بسیج اصناف در سطح استان به صورت روزانه و مستمر کار نظارت و بازرسی را در سطح استان انجام می‌دهند.

کد خبر 5390917

منبع مهر نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: