73 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان قزوین پرداخت شد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمید رضا تبسمی معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۶ طرح کشاورزی با مبلغ ۱۵۷ میلیارد ریال در کارگروه مصوب شده است که از این تعداد تاکنون مبلغ ۷۳میلیارد ریال در قالب ۴۰ طرح کشاورزی بصورت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت و مابقی در دست بررسی بانک‌ها است.

تولیدکننده ورق ژئوممبران

وی با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده اظهار داشت: شهرستان بوئین زهرا با معرفی۲۹ واحد تولیدی و دریافت ۵۵ میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان‌های استان دریافت کرده است.

تبسمی تصریح کرد: بانک ملی با پرداخت۵۲ میلیارد ریال برای ۲۷ واحد تولیدی رتبه اول را در بین بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی دارد.

وی اضافه کرد: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام وطیور، شیلات و گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

تولیدکننده ژئوممبران

تبمسی هدف از تأمین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی طرح‌های نیمه تمام بنگاه‌های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد و اظهار داشت: این تسهیلات در راستای جهش تولید به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: