تولید محصولات کشاورزی از ۲۶ میلیون تن در ابتدای انقلاب به ۱۲۶ میلیون تن رسیده است
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی، علی اکبر مویدی در سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از تولیدکنندگان و بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی سال 98 که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه بهره‌برداران عزم جدی برای سرافرازی کشورمان دارند، اظهار کرد: باید اولویت را به امنیت غذایی بدهیم.

ورق های ژئوممبران

رئیس مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در ابتدای انقلاب 26 میلیون تن محصولات کشاورزی داشتیم که این مقدار به 126 میلیون تن در حال حاضر رسیده است که نقش کشاورزان پیشرو در این پیشرفت بی‌بدیل است.

در ادامه این مراسم علی رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر از بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی گفت: امیدوارم این کشاورزان الگویی برای سایر کشاورزان در جهت ارتقا و بهره‌وری باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در ادامه با بیان اینکه قهرمانان تولید بخش کشاورزی چراغ راه ما هستند، بیان کرد: ما باید از مسیر راه آن‌ها استفاده کنیم.

محمدرضا اورانی اظهار کرد: ما باید از دانش، خلاقیت و ابتکار تولیدکنندگان برتر استفاده کنیم و آن را به موتور پیشرفت خود تبدیل کنیم.

ورق ژئوممبران ایرانی

وی افزود: کشاورزان پیشرو از همان آب و خاک و نهاده‌ای استفاده می‌کنند که همه کشاورزان استفاده می‌کنند، پس ما باید تلاش کنیم راهکارهای این عزیزان را به سایر کشاورزان ابلاغ کنیم، به عبارت دیگر وظیفه سازمان تکثیر تولیدکنندگان برتر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: اگر در کشورهای توسعه یافته مشکلی به‌نام بازار محصولات کشاورزی وجود ندارد، دلیلش حرکت آن‌ها به‌سوی شرکت‌ها و تعاونی‌ها است، اگر ما تعاونی‌های قوی داشته باشیم، می‌توانیم بازار محصولات کشاورزی را ساماندهی کنیم.

گفتنی است، در این مراسم به صورت نمادین از 5 نفر از قهرمانان تولید تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ 70051/ح

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: