روش‌های نوین توزیع نهاده‌های کشاورزی در سمنان تبیین شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا شریفی‌نژاد عصر امروز در نشست کارگروه نظارت بر توزیع نهاده‌های دام و طیور استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه توزیع و نظارت دقیق بر توزیع نهاده‌ها الزامی است، تأکید کرد: در کنار مصوبات کارگروه‌های مرتبط، باید مدیریت چرخه توزیع به شکلی، تثبیت و مستندسازی شود.

ورق پلاستیکی ژئوممبران

وی افزود: ما نیازمند یک روش اجرایی نوین و درست برای چرخه توزیع هستیم که در آن فرآیندها قابل‌درک باشند؛ یعنی موضوع دریافت نهاده، توزیع، نظارت، پشتیبانی امور دام و … هرکدام به شکل مستند و دقیق رسالت‌های خود را بدانند و هر کار به‌نوبه خود اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه این چرخه توزیع از زمان دریافت نهاده تا رسیدن به دست تولیدکننده باید ساز و کار مستندی داشته باشد، گفت: باید در کنار دیگر مستندات کارگروه، نظارت بر عرضه و توزیع نهاده‌های دامی نسبت به این‌گونه مستندسازی‌ها هم اقدام کرد تا بتوانیم رویه‌ای واحد را در استان تبیین و آن را به فرمانداران نیز ابلاغ کنیم تا برحسب آن نظارت‌ها انجام شود.

ورق ژئوممبران ایرانی

شریفی‌نژاد با بیان اینکه امروز رسانه‌های بیگانه به دنبال التهاب هستند، خاطرنشان کرد: باید بازار را تنظیم کرد و اگر بدون نظارت نهاده‌ای وارد سیستم و چرخه توزیع شود، مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: