بخش کشاورزی و صنعت بزرگترین مصرف کنندکان برق آذربایجان غربی هستند
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه افشین روشن میلانی در آیین افتتاح پروژه های پویش هر هفته الف_ ب ایران اظهار داشت: امسال میزان مصرف برق در آذربایجان غربی یک هزار و ۱۱۵ مگاوات بود که در این راستا ۱۸۰ مگاوات مدیریت مصرف کردیم که این میزان معادل ۱۵ درصد مدیریت مصرفی استان بود.

ساخت استخر کشاورزی

وی با بیان اینکه استان در حال صنعتی شدن است، تصریح کرد: بخش صنعت و کشاورزی ۴۷ درصد مصرف استان را به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان غربی افزود: در طول عمر دولت از سال ۹۲ تاکنون ۲۸ پروژه با ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه برق رسانی افتتاح شده است.

میلانی با بیان اینکه امروز 4 پروژه بزرگ برق آذربایجان غربی به بهره برداری رسید، افزود: مجموع اعتبارات هزینه شده برای احداث این پروژه ها بالغ بر 114 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

میلانی اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری از این پروژه ها، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق استان در بخش های انتقال، فوق توزیع و توزیع نیروی برق، میزان تلفات شبکه منطقه نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و تامین برق برای بخش های صنعت، کشاورزی، خانگی و … با اطمینان بیشتری صورت می پذیرد.

محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: سد مخزنی کرم آباد ، چپر آباد، نیروگاه آبی سردشت، تصفیه خانه مهاباد و سلماس و طرح های آبرسانی و برق رسانی متعددی در دولت تدبیر و امید در استان به بهره برداری رسیده است.

قیمت ورق پلاستیکی

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب برخوردار هستند و ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری استان نیز از نعمت برق برخوردار است.

این مقام مسوول افزود: در دولت تدبیر و امید با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌های مختلفی در استان به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: