سرمایه گذاری هدفمند در بخش کشاورزی جهش تولید را به همراه دارد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، حمیدالدین یوسفی در نشست با سرمایه گذاران بومی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اظهار داشت: توجه به حوزه کشاورزی، دامدارای و دامپروری نوید بخش آینده ای روشن برای توسعه شهرستان و منطقه است.

قیمت عایق استخر

وی با تاکید بر رونق و جهش تولید در روستاهای این شهرستان،تصریح کرد: سرمایه گذاری هدفمند و نوین در بخش کشاورزی نویدبخش توسعه اقتصادی ،اجتماعی و تحقق شعار سال «جهش تولید» خواهد بود.

فرماندار کنارک افزود: روستاییان با سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران برای آبادانی، افزایش و رونق تولید بیشتر تلاش کنند.

یوسفی عنوان کرد: تشکیل صندوق توسعه کشاورزی با محوریت محلی و نگاه ملی گامی اساسی در توسعه منطقه می باشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان کنارک در پیشانی توسعه سواحل مکران و از سوی دیگر پیشرفت 85 درصدی سد کهیر که میتواند در کنار آبهای سطحی و چاههای کشاورزی موجود به صورت مکمل توسعه کشاورزی منطقه نقش مهمی ایفا کند، خاطرنشان کرد: شهرستان کنارک به لحاظ تولیدات دامی و تنوع گونه های مختلف وضعیت مناسبی دارد؛لیکن با توجه به لزوم تعادل بخشی بین دام و مرتع،بازدهی و سودآوری بیشتر برای سرمایه گذاران خواستار حمایت ویژه از سرمایه گزاران استقرار دام در واحدهای دامداری صنعتی و پرورشی شد.

ورق پلاستیکی ژئوممبران

به گفته وی تحقق این موضوع به خصوص در سال جهش تولید نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده بالا و کمک به دامداران دارد، و سبب ایجاد اشتغال و موجب انگیزه و دلگرمی برای فعالان این بخش مولد می گردد.‌

فرماندار شهرستان کنارک تصریح کرد: به هر میزان توجه و حمایت از سرمایه‌گذاران بهتر و با برنامه‌ریزی صورت پذیرد به تبع آن معضلاتی مانند بیکاری و آسیب های اجتماعی کمتری خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/3139

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: