تخریب ۹۵ ویلا در زمین‌های کشاورزی شهرستان تبریز / آزادسازی 15 هکتار از اراضی کشاورزی
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرامرز افشانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اجرای احکام قطعی قضایی و برخورد با این تخلفات نزدیک به 15 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز آزاد شد.

استخر ذخیره ی کشاورزی

وی افزود: اراضی کشاورزی به‌عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسل‌های آتی است و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می‌کنند، همواره موظفند از آن به‌طور صحیح بهره‌برداری و در حفظ و حراست از آن برای نسل‌های آینده تلاش کنند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز، اضافه کرد: تغییر بی‌ضابطه کاربری اراضی کشاورزی یکی از مشکلات مهم بخش کشاورزی است که این کار سالیانه بخش عمده‌ای از زمین‌های کشاورزی را از چرخه تولید خارج می‌کند.

افشانی یادآور شد: کارشناسان جهادکشاورزی به همراهی دیگر نهادهای همراه، حافظ بیت‌المال هستند و در این راه با هیچ فرصت‌طلبی مماشات نمی‌کنند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز ادامه داد: پیشگیری از راه‌های کنترل ساخت ‌و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی است و تا آنجا که امکان دارد، باید با پیشگیری، مانع از ساخت ‌و سازهای غیرقانونی در این زمین‌ها شد.

وی در ادامه عنوان کرد: خودروهای گشت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تبریز با بررسی مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی و نیز گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۳۱، مزارع و باغ‌ها را رصد می‌کنند و با هرگونه اقدام غیرمجاز برابر قانون برخورد خواهند کرد.

ژئوتکستایل

افشانی بیان داشت: صدور مجوز یا پروانه ساخت ‌و ساز در اراضی کشاورزی و نیز واگذاری خدمات زیربنایی توسط دیگر نهادها بدون استعلام و دریافت مجوز از جهادکشاورزی ممنوع است و افراد و دستگاه‌های متخلف طبق قانون به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/60001/س

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: