خسارت 40میلیاردی به بخش کشاورزی گچساران
نوشته شده توسط : شیما شریفی

لیلا عطازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طی بارش‌های سیل آسا چند روز اخیر آذرماه در شهرستان گچساران خسارت‌هایی به زیرساخت بخش کشاورزی شهرستان گچساران وارد شد.

سرپرست جهادکشاورزی گچساران ادامه داد: طی بارندگی‌های شدید در شهرستان گچساران 40میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی در گچساران وارد شده است.

لندفیل

وی ابراز کرد: این میزان خسارت از سوی کارشناسان در بخش های دام، طیور، محصولات زراعی، باغی، شبکه‌های آبیاری تحت فشار، جاده‌های بین مزارع، کانل‌های آبیاری، منابع آب و خاک و امور زیربنایی حوزه کشاورزی گچساران برآورد شده است.

عطازاده میزان خسارت وارده به بخش دام سبک 125 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بر اثر بارندگی های اخیر در گچساران 22 راس دام سبک در این شهرستان تلف شد.

سرپرست جهادکشاورزی گچساران ابراز کرد: 100میلیون ریال خسارت بر اثر بارندگی چند روز گذشته به قنوات و کانال های آبیاری کشاورزی این شهرستان وارد شد.

geomembrane

وی با بیان اینکه 3میلیارد و 500 میلیون ریال به بخش ادوات کشاورزی و آبیاری، ساختمان‌ها و تجهیزات و 5میلیارد ریال به بخش باغات خسارت وارده شده است، خاطرنشان کرد: همچنین از این میزان خسارت وارده 25 میلیاردو400میلیون ریال در بخش زراعی به مزارع گندم، جو، کلزا و گوجه فرنگی وارد شد.

به گزارش فارس، سالانه بیش از159 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان گچساران تولید می شود.

انتهای پیام/82031

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: