تمدید بیمه محصولات کشاورزی تا پایان بهمن‌ماه
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، گیلان همواره یکی پر محصول‌ترین استان کشور به لحاظ تولید محصولات کشاورزی مثل پرتغال، سیب، گردو، زیتون و فندق بوده و هرساله بخشی از این محصولات به استان‌ها و حتی کشورهای دیگر صادر می‌شود.

ورق ژئوممبران قیمت

یکی از عمده نگرانی‌های مردم گیلان در طول سال بارش باران، برف و به‌طورکلی حوادث طبیعی است که می‌تواند محصولات کشاورزی را نابود و یا میزان تولید را به‌شدت کاهش داده و خسارت جبران‌ناپذیری به کشاورزان وارد کند.

به این منظور مسؤولان جهاد کشاورزی توصیه اکید به کشاورزان مبنی بر بینه به‌موقع محصولات خود را دارند تا در صورت بروز خسارت بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند ولی بعضاً برخی از افراد از انجام این کار خودداری کرده و با خسارت شدید مواجه می‌شوند.

به گفته معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان، ارائه خدمات بیمه محصولات کشاورزی به بهترین نحو توسط این بانک انجام و تاکنون این امر با استقبال خوب کشاورزان مواجه شده است لذا از مابقی افراد تقاضا دارم‌ به انجام بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند.

پیمان معمارزاده می‌گوید چای، مرکبات، زیتون، فندق و گردو جزو خدمات بیمه‌ای محسوب شده و کشاورزان تا پایان بهمن‌ماه وقت دارند نسبت به انجام بیمه اقدام کنند.

ژئوسنتتیک

یکی از سؤالات متداول کشاورزان چگونگی انجام مراحل بیمه است که به گفته معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان کشاورزان برای بیمه این محصولات، به شعبه‌های بانک کشاورزی مراجعه کرده و همکاران ما به آنان مشاوره می‌دهند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: