افتتاح 7 طرح کشاورزی در چادگان با اعتبار 64 میلیارد ریال
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان چادگان ۷ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ‌ بر ۶۴ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ژئوممبران

بختیار حاجتی مدیر جهاد کشاورزی چادگان در توضیح این طرح‌ها گفت: یک گلخانه به مساحت چهار هزار مترمربع و یکی به مساحت پنج هزار مترمربع از با حضور فرماندار و معاونان فرماندار، بخشدار، امام‌جمعه شهرستان و معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان و روسای ادارات شهرستان افتتاح شد.

وی بیان داشت: هر دو گلخانه به میزان ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و ۲۰ میلیارد آورده شخصی هزینه شده که میزان اشتغال‌زایی ثابت هر دو گلخانه ۱۰ نفر به‌ طور ثابت و ۴۰ نفر سیار هست.

حاجتی تصریح کرد: در همین راستا ۴۴ هکتار طرح آبیاری بارانی در روستاهای انالوجه، فراموش جان، علی‌آباد و ابادچی با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد ریال و استخر ذخیره آب در روستای هر مانک بخش چنار رود افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی چادگان افزود: در سال جاری تعداد ۷ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان با اعتباری بالغ‌بر مبالغ ۶۴ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به بهره‌برداری رسیده است.

وی قابلیت‌های توسعه در این شهرستان را بسیار بالا برشمرد و افزود: توسعه این شهرستان نیاز به همکاری مسؤولان و مردم را می‌طلبد تا با اتحاد و همدلی تلاش خود را در عمران و آبادانی این شهرستان بردارند.

حاجتی اظهار داشت: سالانه ۱۴۰ تن فلفل رنگی به ارزش کیلویی ۴۰ هزار تومان از این دو گلخانه تولید و به کشور روسیه صادر می‌شود که درآمدزایی خوبی نیز برای تولیدکنندگان فراهم می‌شود.

ژئوممبران چیست

مدیر جهاد کشاورزی چادگان بیان کرد: باید تلاش خود را در جذب سرمایه‌گذاران انجام دهیم و در صورت نیاز حتی به استقبال این سرمایه‌گذاران برویم و به خاطر مسائل اداری و بهانه‌های بی‌مورد اجازه ندهیم سرمایه گذران از شهرستان فراری شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ر۱۰/

 

منبع فارس نیوز





:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: