انتخاب کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایلوت گردشگری کشاورزی در کشور
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفایی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت بالای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ظرفیت‌ها موجب شد هفته گذشته از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در میان کل استان‌ها به عنوان پایلوت گردشگری، کشاورزی و روستایی و عشایری معرفی شویم.

جلوگیری از تبخیر آب

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان صنایع بزرگ برای ایجاد اشتغال جوانان وجود ندارد که صنعت گردشگری می‌تواند جایگزین صنعت نفتی و ذخایر زیرزمینی شود و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

وی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری افزود: انتخاب کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایلوت گردشگری کشاورزی و روستایی موجب معرفی بیش از پیش استان می‌شود.

صفایی بیان کرد: استان ۱۴ روستای هدف گردشگری دارد که روستاهای الگن و آرند کهگیلویه به عنوان هدف گردشگری و بوم‌گردی ثبت ملی شدند‌.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: کاکان، مارین، کریک و چند روستای دیگر به عنوان هدف گردشگری استان مطرح هستند.

لیچینگ

وی در پایان خاطرنشان کرد؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری کشاورزی قابل مقایسه با سایر استان‌ها نیست و از ظرفیت‌های عظیمی برخوردار هستیم که باید به تمام کشور معرفی شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: