بازگشت 514 مورد ابنیه و محدثات غیرمجاز اراضی کشاورزی به حالت اولیه
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، رضا احمدنژاد اظهار داشت: سال گذشته به تعداد ۵۱۴ مورد ابنیه و محدثات غیر مجاز اراضی کشاورزی به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و احکام صادره قطعی در استان قلع و قمع به حالت اولیه اعاده شد.

قیمت ورق ژئوممبران

وی افزود: سال گذشته، سه هزار و ۶۳۶ مورد در سطح ۵۴۱ هکتار تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی و برای ۲ هزار و ۱۴۵ فقره اخطار توقف عملیات صادر شده است.

این مقام مسوول بیان کرد: در این راستا ۱۰۲ مورد قلع و قمع نیز به استناد احکام صادره قطعی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار و ۴۱۲ فقره نیز به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری راضی کشاورزی در سطح بیش از ۲۰ هکتار اجرا شده است.

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و عرصه های ملی، بیان کرد: با هدف تقویت ارتباط مردمی و برای اطلاع رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی گشت‌های سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متخلفان و سودجویان در اراضی کشاورزی و دریافت گزارشات مردمی هستند.

احمدنژاد اظهار داشت: آذربایجان غربی دارای ۸۰۰ هزار تا یک میلیون هکتار اراضی زراعی و کشاورزی قابل کشت است.

فروش ورق ژئوممبران 

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی اضافه کرد: در سال های اخیر سودجویان در صدد تغییر کاربری این اراضی برآمده اند که با برخورد قانونی مراجع ذیربط از بسیاری از تغییر کاربری ها ممانعت شده است.

انتهای پیام/

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: