اشتغال‌زایی برای 2500 نفر با اجرای 15 طرح‌ جهش تولید در بخش کشاورزی
نوشته شده توسط : شیما شریفی

حسین بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با مساعدت استانداری و سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان، تاکنون اعتباری بالغ بر ۶۱۵ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های جهش تولید در بخش کشاورزی اختصاص یافته که موجب رشد ۴۸ درصدی اعتبارات تملک دارائی سرمایه‌ای این بخش نسبت به سال 98 شده است.

ساخت استخر کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه کشاورزی مولفه اصلی جهش تولید در استان است، افزود: توسعه فعالیت‌های بخش کشاورزی در زمینه دام و طیور، آبزیان، زراعت و باغبانی نقش اساسی در این راستا دارند.

بهرامی ادامه داد: در سال گذشته از مجموع ۴۶ پروژه جهش تولید در استان تعداد ۱۵ پروژه در زمینه توسعه باغات در اراضی شیبدار، توسعه کشت گیاهان دارویی، تامین و انتقال آب به اراضی کشاورزی، اصلاح نژاد دام و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای برای سازمان جهاد کشاورزی استان تعریف شد.

قیمت ورق پلاستیکی

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های مذکور پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد دارد با بهره‌برداری از پروژه‌های جهش تولید استان در بخش کشاورزی اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فراهم و ۴ هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی شیبدار دیم استان به باغات آبی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/68036

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: