همه شهرستان‌ها پایتخت می‌شوند/ نگاه جدید به حکمرانی کشور
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی بعداز ظهر شنبه در گفتگوی تلویزیونی خطاب به مردم کرمان با اشاره به اینکه ابتدایی‌ترین تاریخ جهان در سرزمین کرمان شکل گرفت و این استان به ویژه منطقه جنوب دارای ۸ هزار سال تمدن است، افزود: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را مطرح کردند، یک مدیر طراز را معرفی کردند که همانا حاج قاسم سلیمانی بود. ایشان یک مدیر جدید تراز اسلامی است و دولت سلام به عنوان یک دولت جوان انقلابی از نوع مدیریتی حاج قاسم استفاده می‌کند.

خرید ژئوممبران

 

وی عنوان کرد: چند سالی است که به کمک جوانان انقلابی بعد از مطرح شدن گام دوم انقلاب، برنامه ریزی هایی کرده‌ایم. مسئله اصلی کشور نوع نگاه و حکمرانی کشور است و این مسئله مطرح است که آیا مسئولان وکلا یا سرپرستان مردم هستند؟ چرا که بعد از انتخابات مسئولان هر تصمیمی که بخواهند فارغ از نیازهای مردم می‌گیرند.

همه شهرستان‌ها پایتخت می‌شوند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این مطلب که ما مدل جدید حکمرانی در کشور را مطرح کرده‌ایم، بیان داشت: سوال این است که شما در استان‌ها مسائل کشور را بهتر درک می‌کنیم یا اشخاصی که در پایتخت نشسته‌اند؟ در طراحی مدل ما همه شهرستان‌ها پایتخت می‌شوند، تفویض اختیار به فرمانداران داده می‌شود و باید پاسخگوی تصمیمات خود باشند.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین برنامه مسئولان این است که رضایت مردم را جلب کنند، اظهار کرد: در صورت عدم رضایت مردم در دولت سلام، مردم می‌توانند در سایت مشخصی اعتراض خود را مطرح و پس از رسیدگی، مسئول مربوطه تعیین تکلیف می‌شود.

۳ برنامه اصلی در زمینه آب دارم

خرید ورق ژئوممبران

 

قاضی زاده هاشمی با بیان این مطلب که در بحث آب که یک مشکل مشترک است، سه برنامه جدی داریم که این مسئله بزرگ را مرتفع کنیم، بیان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها در حوزه گردشگری است از طرف دیگر استان کرمان نیز با توجه به جاذبه‌هایی که دارد در این زمینه می‌تواند پیشرو باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان‌های کشور را بررسی و حتی راهکارهای لازم را پیش بینی کرده‌ایم، اظهار کرد: در دولت سلام در کنار تفویض اختیار، ما نیز در شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و مسائل را بررسی می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این مطلب که مشکلات زیادی را مردم تحمل می‌کنند اما انتخابات بسیار مهم و تأثیر گذار در حل مشکلات است، ابراز داشت: کرونا باید زودتر از اینها جمع می‌شد اما متأسفانه اینچنین نشد که دلایلی دارد و در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بازگشت ۲۰ درصد درآمدهای معدنی به مردم

وی با اشاره به اینکه استان کرمان بزرگ‌ترین استان کشور است و ظرفیت‌های عظیم معدنی دارد، اظهار داشت: اما با وجود این ظرفیت‌های بزرگ، مردم در وضعیت خوبی زندگی نمی‌کنند ولی طرح ما در دولت سلام این است که ۲۰ درصد این درآمدها به خود مردم برگردد.

قاضی زاده هاشمی با بیان این مطلب که شهر کرمان از سیلاب ضربه می‌خورد و همچنین برای حاشیه نشینی شهر کرمان نیز باید فکر اساسی کرد، بیان داشت: سومین کارخانه تصفیه شکر کشور و معادن عظیمی در سیرجان قرار دارد.

وی ادامه داد: در شهر جیرفت مردم مشکل آب آشامیدنی دارند و همچنین آب هلیل رود را باید حفاظت کرد چرا که مهد تمدن است، همچنین مردمان بم مشکل سندی در زمین دارند که باید مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه شهر زرند که به بهشت معادن شهرت دارد، کارخانجات خوبی در آن وجود دارد اما بوی بد آنها را اذیت می‌کند، بیان داشت: مردم رودبار جنوب مشکل انتقال محصولات کشاورزی دارند که برای آنها مسئله ساز شده است. کهنوج معادن خوبی دارد ولی جاده‌های مناسبی برای معادن ندارند، در شهرستان ریگان طوفان شن بسیار زیاد است که باید کمک کرد تثبیت خاک اتفاق بیفتد.

خرید ژئوممبران

 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این مطلب که شهرستان بافت نرخ مهاجرت بالا دارد که در این زمینه باید توجه جدی شود، اظهار داشت: در فهرج باید خدمات رسانی به بیمارستان آنان انجام داد. در منوجان فکر اساسی باید به حال سیمان کرد که معدن آنها به مشکل برنخورد، در شهر راور یک سد قدیمی دارند که باید افتتاح شود ولی همچنان مشکلاتش حل نشده است.

وی با اشاره به اینکه در فاریاب طوفان عظیمی آمد که آسیب جدی زد و معدن طلای آنها باید تکمیل شود، افزود: در شهرستان رابر که شهر شهید سلیمانی است باید در زمینه خدمات به آنها توجه کرد.

موارد استفاده ژئوممبران

 

قاضی زاده هاشمی با بیان این مطلب که دولت سلام، دولت گام دوم و جوانان انقلابی است، اظهار داشت: روش اداره کشور صحیح نبوده است و باید با نوع نگاه جدید به حکمرانی کشور آن را اداره کرد لذا خود را وقف حل مشکلات جامعه خواهیم کرد.

 

منبع سایت خبری مهر

 




:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: