جذب بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه ماشین آلات کشاورزی
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین حمیدرضا تبسمی اظهار کرد: مجموع اعتبار تخصیصی سال جاری از محل تسهیلات خط اعتباری شماره ۹ مکانیزاسیون کشاورزی به استان قزوین، ۶۰ میلیارد تومان است که از این میزان، ۴۸ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان در نیمه نخست سال جاری در قالب تسهیلات پرداختی به ۳۰۳ متقاضی، جذب شده است.

آبیاری تحت فشار

 

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: این میزان اعتبار جذب شده معادل ۸۱ درصد برنامه ابلاغی سال جاری می‌باشد.

تبسمی یادآور شد: میزان جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی در مدت مشابه سال گذشته معادل ۲۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که با توجه به میزان اعتبار جذب شده در سال جاری، شاهد رشد دو برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی اضافه کرد: از این میزان اعتبار جذب شده، ۳۹ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان برای خرید ۲۱۴ دستگاه تراکتور و ۸ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان نیز برای خرید ۸۹ دستگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی و کمباین به کشاورزان متقاضی تسهیلات پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹۹ فقره پرونده متقاضی تسهیلات مکانیزاسیون به بانک‌های عامل معرفی شده که معادل ۱۱۵ میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان است و امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده بتوانیم اعتبار بیشتری از میزان تخصیص داده شده به استان، برای توسعه و نوسازی ماشین آلات کشاورزی جذب کنیم.

نیروگاه سیکل ترکیبی

 

به گفته وی، در سال گذشته در مجموع ۵۵۸ فقره معادل ۶۵۳ میلیارد و ۷۵۸ ‏میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون در بخش کشاورزی استان پرداخت شد که شامل ۳۷۳ مورد برای خرید انواع تراکتور، ۱۵ مورد برای خرید کمباین و ۱۷۰ مورد برای خرید دستگاه‌ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی بوده است.

کد خبر 5316930

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: