پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی دریافت سهمیه سوخت را تسهیل می کند
نوشته شده توسط : شیما شریفی

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی به ویژه تراکتور، اظهار کرد: هدف از این کار شناسایی و جمع آوری بانک اطلاعاتی کامل از ماشین آلات کشاورزی فعال موجود در سطح استان است.

استخر کشاورزی

 

موسوی در ادامه به برخی مزایا و اهداف اجرای این طرح اشاره و اضافه کرد: بررسی مکانیزه ترددی این ماشین آلات، ساماندهی نقل و انتقال تراکتورها به منظور دریافت برگ سبز همانند خودروهای سواری، پایش و تسهیل در صدور سهمیه سوخت از جمله مزایا و اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات و مطالبات صاحبان ماشین آلات کشاورزی دریافت سوخت است، تأکید کرد: با این کار تعداد ماشین آلات کشاورزی مشخص و اقدامات لازم برای تسهیل در دریافت سوخت انجام می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در سطح استان شش هزار و ۴۴۶ دستگاه تراکتور وجود دارد، گفت: از این تعداد سه هزار و ۱۵۰ دستگاه بازبینی و دو هزار و ۲۵۰ دستگاه نیز پلاک گذاری شده است.

عایق بندی استخر

 

وی از همه دارندگان ماشین آلات کشاورزی به ویژه تراکتور داران خواست با مراجعه به شعب‌های نظام مهندسی کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی در این زمینه اقدام کنند، افزود: در تلاش هستیم تا پایان امسال همه تراکتورها پلاک گذاری شوند تا در زمینه دریافت سوخت با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 5327219

 

منبع مهرنیوز





:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: