اجرای طرح «جهش تولید در دیم‌زارها» در ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز روح الله سعیدی در نشست هماهنگی طرح جهش تولید در دیم‌زارها، گفت: طرح جهش تولید در دیم‌زارها در سال زراعی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به استان چهارمحال و بختیاری ابلاغ شده که ۳۰ هزار هکتار از اراضی دیم مستثنیات را تحت پوشش این طرح خواهیم برد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح با همکاری ستاد فرمان امام خمینی(ره)، جهادکشاورزی و معاونت تولیدات گیاهی انجام می‌شود و بانک‌های عامل در جهش تولید در دیم‌زارها بانک کشاورزی و ملی است.

خرید ورق ژئوممبران

وی ادامه داد: بانک ملی پرداخت تسهیلات برای خرید سمپاش و ادوات مورد نیاز در دیم‌زارها را برعهده دارد و بانک کشاورزی بیمه محصولات دیم را انجام می‌دهد.

سعیدی با بیان اینکه ۲۵ درصد از مبلغ بیمه کشاورزان را ستاد فرمان امام پرداخت و مابقی بر عهده خود کشاورز است، گفت: استفاده از «بذرمال‌ها» در کلیه بذرها گواهی شده طرح دیگری است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره اینکه هزینه‌های محلول و سم نیز با تایید کارشناسان توسط ستاد فرمان امام به کشاورزان پرداخت می‌شود، در پایان افزود: اسید آمینه و Npk برای ۴۰ درصد از اراضی استان تأمین و برای کشاورزان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

 منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: