نقشه برداری جامع اراضی کشاورزی در هرمزگان بزودی آغاز می‌شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید رضا نصیری رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی صبح امروز در جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نقشه برداری اراضی کشاورزی را از تمامی نقاط استان را بزودی آغاز خواهد کرد.

وی با بیان این که اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی در راستای طرح سنددار کردن اراضی کشاورزی و حضور نظامند اعضای سازمان موجب ارتقای سازمان در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: نرم افزار و سخت افزار لازم برای ان منظور نیز با هماهنگی دادگستری استان هرمزگان نیز مهیا شده است تا بتوانیم اراضی کشاورزی استان را به طور کامل سنددار کنیم.

آزادی ، معاون دادستان مرکز استان نیز با بیان اینکه بحث سنددار کردن اراضی کشاورزی اولویت دستگاه قضا هست، عنوان کرد: دادستان‌های تمامی شهرستان ها به صورت آماده باش جهت کمک به اجرای طرح سنددار کردن قرار دارند.

قیمت ورق ژئوممبران

حسینی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان نیز ضمن قدردانی از اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی اظهار داشت: ما باید بتوانیم با تعامل بیشتر با روستاییان و همکاری نقشه برداران، موجب هم افزایی و افزایش سرعت اجرای این طرح شویم.

رئیس جامعه مهندسان نقشه بردار استان آمادگی کامل جامعه نقشه برداران را اعلام و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تغییر کاربری، مشخص شدن اراضی ملی و مستثنیات در امر سنددار کردن اراضی کشاورزی ضروری است.

به موجب انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه طرح صدور سند تک برگ اراضی کشور فیمابین سازمان امور اراضی کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و اتاق اصناف کشاورزی، بستر مشارکت مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی ایجاد شده و همچنین اجرای این طرح باعث ایجاد فرصت های شغلی جدید و درآمد زایی، ارتباط مستقیم با بهره برداران و کشاورزان و حضور در عرصه و همکاری بیشتر با ادارات خواهد شد.

انتهای پیام/ 3728

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: