رفع تداخل‌های اراضی کشاورزی و منابع ملی تا سال آینده
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صفدر نیازی رئیس سازمان امور اراضی کشور سفر خود به مازندران را برای رسیدگی به ۲ هدف در امور اراضی اعلام کرد و گفت: هدف اول رفع تداخلات قوانین موازی بر روی یک عرصه واحد بود، چون بعد از اصلاحات اراضی و ملی شدن آن در سال ۱۳۴۱ همواره اختلافاتی میان مردم و ادارات کل منابع طبیعی وجود داشته که طبق قانون ابلاغ شده در سال ۱۳۹۴ قرار شد اختلافات توسط خود وزارت و سازمان‌های جهاد کشاورزی حل و فصل گردد.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی پنج تعهد در مجلس برای وزارت تعیین کرد که یکی از آن‌ها رفع تداخل و صدور سند کشاورزی بود و طبق هدف گذاری وزرات قرار است تمام تداخلات تا سال ۱۴۰۲ حل گردد تا دیگر اختلافی بین مردم و دولت نباشد.

مصارف ورق ژئوممبران

نیازی با بیان اینکه براساس ماده ۹ قانون حدنگار وزارت جهاد کشاورزی همکار اداره ثبت است، گفت: اداره ثبت هم قرار است تا پایان چهار سال دولت سیزدهم صدور اسناد کشاورزی را به پایان برساند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور افزود: مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی قطب تولید به حساب می‌آید و در تامین امنیت غذایی کشور نقش بسزایی دارد به همین دلیل حفظ زمین در این استان به سایر مسائل اهمیت دارد و از آنجاییکه در چند سال اخیر با هجوم سرمایه داران برای، تخریب تغییر کاربری و سرمایه گذاری انجام شده به همین دلیل برنامه‌هایی برای جلوگیری از این اتفاق تدوین شده است تا با متخلفین برخورد شود.

نیازی گفت: هموطنان در هرجایی از کشور اگر تخلفی در زمینه تجاوز و تخریب مشاهده کردند می‌توانند با سامانه ۱۳۱ که به تازگی طراحی شده، گزارش کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ غ

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: