معرفی ۳۴۰طرح کشاورزی در قزوین به بانک برای دریافت تسهیلات تبصره۱۸
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا تبسمی با بیان اینکه ۳۴۰ طرح کشاورزی استان قزوین جهت استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ به بانک معرفی شده‌اند اظهار کرد: این میزان طرح کشاورزی با مبلغ یک هزار و ۹۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

ژئوممبران

وی عنوان کرد: از ۳۴۰ طرح کشاورزی ۱۶۲ طرح با مبلغ ۴۰۴ میلیارد تومان در حوزه پرورش دام و طیور، ۱۰۶ طرح با مبلغ ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه محصولات گلخانه‌ای و محصولات باغی و ۳۵ طرح با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه آب و خاک و مابقی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی، شیلات و آبزیان و خدمات توسعه کسب و کارهای کشاورزی، توسعه مکانیزاسیون، مدرن سازی، دانش بنیان و استارت آبی کشاورزی و جهش تولید در دیم زارها است.

تبسمی با اشاره به اینکه ۷۶ طرح با اعتبار ۱۷۳ میلیارد و یکصد میلیون تومان موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند گفت: هدف از اعطای این تسهیلات؛ افزایش تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی و تثبیت اشتغال به منظور استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه تمام، نیمه فعال و غیرفعال راکد و بلاتکلیف در قالب توسعه و تکمیل (با اولویت پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد) سرمایه در گردش بر مبنای ۱۰ رسته فعالیت‌های اولویت دار در بخش کشاورزی است.

وی رسته‌های اولویت دار بخش کشاورزی را؛ محصولات گلخانه، محصولات باغی، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، پرورش و فرآوری دام، طیور و زنبور عسل، خدمات دامپزشکی و گیاهپزشکی، خدمات فنی و مشاوره‌ای مرتبط با کشاورزی، خدمات مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی و فعالیت‌های آب و خاک ذکر کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: شهرستان قزوین با مبلغ ۴۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بین شهرستان‌های استان بیشترین جذب را داشته است.

کد خبر 5590199

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: