خرید بیش از ۱۷۸ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی
نوشته شده توسط : شیما شریفی

علی ره انجام در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خرید تضمینی گندم از کشاورزان قزوینی با بیان اینکه گندمکاران استان قزوین ۱۳۶ هزار هکتار از مزارع خود را امسال به زیر کشت این محصول بردند، اظهار کرد: هدفگذاری ما در سال جاری خرید ۱۶۳ هزار تن گندم بود.

وی افزود: با تلاش‌ها و برنامه ریزی های انجام شده تا این لحظه حدود ۱۷۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان قزوین خریداری شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: خرید گندم از کشاورزان به پایان نرسیده و سیلوی تاکستان همچنان گندم کشاورزان را تحویل می‌گیرد.

وی از تسویه پول خرید تضمینی نیز خبر داده و عنوان کرد: از ۲ هزار میلیارد تومان گندم خریداری شده مبلغ ۱,۸۰۰ میلیارد تومان خریداری شده و مبلغ باقی مانده نیز تا قبل از آغاز فصل زراعی جدید پرداخت خواهد شد.

نصب ورق ژئوممبران

ره‌انجام اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال زراعی آینده ۵۰ هزار هکتار گندم آبی و ۱۱۲ هزار هکتار گندم دیم در استان کشت خواهیم کرد.

وی از برنامه ریزی برای کاشت کلزا در ۱۰ هزار هکتار از اراضی استان نیز خبر داده و بیان کرد: تلاش خواهد شد در سال زراعی جدید ۳۰ هزار هکتار کشت جوی آبی نیز داشته باشیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: در شرایطی که شاهد کاهش سطح کشت کلزا در استان بودیم اما با خرید ۴ هزار و ۷۰۰ تن کلزا خرید این محصول در استان نیز افزایش یافت.

وی در پایان یادآور شد: تمامی مطالبات کلزا کاران استان قزوین نیز تا به امروز پرداخت شده است.

کد خبر 5590213

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: